~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا  در روئینگ تک‌ نفره سنگین وزن مردان، صابر نادری با حریفانی از هند، کامبوج، هنگ کنگ، تایلند و ازبکستان رقابت کرد و در پایان با زمان هفت دقیقه و 31 ثانیه و 87 صدم ثانیه در رده سوم ایستاد و به شانس مجدد راه پیدا کرد.

نازنین ملائی در تک‌ نفره سبک‌ وزن بانوان، با حریفانی از چین تایپه، کره، تایلند، چین و هند رقابت کرد و در نهایت با زمان هشت دقیقه و هشت ثانیه 34 صدم ثانیه در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.

در روئینگ چهارنفره بانوان ایران با ترکیب فرحناز عشقی، پریسا احمدی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا با حریفانی از چین، ویتنام و کره رقابت کردند و در نهایت با زمان 6 دقیقه و 46 ثانیه 52 صدم ثانیه دوم شدد و باید در شانس مجدد رقابت کند.

مجتبی شجاعی و امیر رهنما در روئینگ دونفره سنگین وزن مردان، با حریفانی از فیلیپین، چین، هند و اندونزی رقابت کردند و در نهایت با کسب رکورد 6 دقیقه و 35 ثانیه 90 صدم ثانیه در رده دوم ایستادند و مستقیما به فینال A راه پیدا کردند.

در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، نازنین رحمانی و حمیرا برزگر با حریفانی از کره، ازبکستان، ژاپن و تایلند مصاف کردند و با قرار گرفتن در رده سوم راهی شانس مجدد شدند.