برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز و در جمع خبرنگاران در خصوص بازی فردا مقابل تراکتورسازی گفت: فردا روز بزرگی است و با یک تیم بزرگ بازی داریم چرا که پرسپولیس استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تیم‌های بزرگ فوتبال ایران هستند.

وی ادامه داد: می‌دانم که فردا بازی سختی در پیش داریم و قطعا هم ما و هم تراکتورسازی به دنبال گرفتن نتیجه هستیم البته همه دیدند که ما و تراکتورسازی لیگ را خوب شروع نکردیم اما با حضور هواداران زیاد بازی فردا یک دربی بزرگ خواهد بود. البته تراکتورسازی سال گذشته می‌توانست قهرمان ایران شود و فکر می‌کنم این تیم نسبت به سال قبل تیم بهتری است.

برانکو در خصوص غایبین پرسپولیس در بازی فردا افزود: بابک حاتمی، هادی نوروزی و مهرداد کفشگری با ما نیستند و از طرف دیگر وحید حیدریه هم مدت‌هاست که مصدوم است. با این همه ما از بازی فردا برد می‌خواهیم. باید بگویم که من کلاً به باخت فکر نمی‌کنم و به همین دلیل در بازی فردا به 3 امتیاز می‌اندیشم. باید در نظر بگیرید که فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه علل ناکامی پرسپولیس تا اینجای لیگ چه بوده، افزود: اگر بخواهم در این باره صحبت کنم باید بگویم که ما تمرین برای حضور در لیگ را دیر شروع کردیم البته سوشا مکانی هم در ابتدای فصل محروم بود و از طرف دیگر گل‌های زیادی را نزدیم. همچنین باید به داوری‌ها هم اشاره کنم که در سه بازی تأثیرگذار بودند.

برانکو درباره حاشیه‌های بعد از بازی با ملوان افزود: سوشا مکانی و محسن بنگر از بازیکنانی هستند که از بی‌عدالتی بدشان می‌آید. از طرف دیگر سوشا بارها از خودش گذشته و با همه توان برای پرسپولیس تلاش کرده است. او در بازی با ملوان یک واکنش غیرعاقلانه داشت هر چند که هنوز هم ما متوجه نشدیم که چرا او کارت زرد گرفت.

وی تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی قشنگی را مردم شاهد باشند چرا که دو تیم بزرگ با هم بازی دارند. من تراکتورسازی را می‌شناسم و بازی‌های قبلی آنها را دیده‌ام. این تیم را آنالیز کردیم هرچند که در نهایت تلاش بازیکنان در زمین نتیجه را مشخص می‌کند.

برانکو همچنین در مورد حمایت مسئولان باشگاه پرسپولیس از او گفت: من از وضعیت بازیکنانم راضیم چرا که آنها همه تلاش‌شان را انجام می‌دهند و همه دیده‌اند که پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌هاست. ما مقابل سپاهان و ذوب آهن که قهرمانان ایران هستند بازی‌های خوبی انجام دادیم و حتی فولاد که دو سال پیش قهرمان شد را در اهواز شکست دادیم. با این همه امیدوارم فردا استادیوم پر از تماشاگر شود هر چند که می‌دانم تبریزی‌ها تیم‌ شهر خودشان را دوست دارند.