به گزارش پارس،مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری که امروز ناظر داوری مسابقه است در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه گفته می‌شود داوران گفته‌اند حاضر نیستند برای پرسپولیس سوت بزنند گفت: اصلا چنین خبری صحت ندارد و این مسئله را تکذیب می‌کنم. چه کسی چنین حرفی را بیان کرده است.

* در فهرست 18 نفره امروز تیم سایپا همچنان خبری از میلاد میداودی نیست و این بازیکن که از سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرار داده شده همچنان در تیم سایپا غایب است.

* در ورزشگاه دستگردی بنرهایی از قول کانون هواداران باشگاه سایپا نصب شده با این شعار که موج حمایت نارنجی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، در این بنر از تماشاگران خواسته شده به کانون هواداران سایپا بپیوندند.

* کمتر از یک ساعت مانده به شروع مسابقه حدود 40 تماشاگر در ورزشگاه دستگردی حاضرند که برخی از آنها هواداران فولاد هستند.

* ترکیب تیم سایپا در بازی امروز به این شرح است: حامد فلاح‌زاده، روزبه شاه‌علیدوست، جواد نکونام، علی زینالی، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، سجاد مشکل‌پور، حسین علی‌نژاد و مجتبی رمضانی.

* ترکیب تیم فولاد به این شرح است: علیرضا سلیمی، لئوناردو مسرایچ، مهدی بدرلو، بهمن کامل، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، ماتیاس دکوفیاس، امید خالدی، مهرداد جماعتی، محمد اهل‌شاخه، امیرحسین فشنگچی.

*دن گاسپار و کروز از دستیاران کارلوس کی‌روش هم برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمدند.

دیدار دو تیم ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.