~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مجید جلالی پس از پیروزی دو بر یک سایپا مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: وقتی بازی می‌کنیم که می‌توانیم حریف را کنترل کنیم و نشان می‌دهد که فوتبال خوبی را ارایه کردیم. فوتبالی منظم و صبورانه به نمایش گذاشتیم و از بازیکنانم ممنون هستم که فوتبال را صبورانه و متعهدانه انجام دادند و از این برد خوشحالیم.

وی ادامه داد: شاید قرار بوده غرامت داوری پرسپولیس در روزهای دیگر را پس بدهیم اگر می‌خواهیم پرسپولیس به تیم خوبی تبدیل شود این راهش نیست. اگر می‌خواهیم که پرسپولیس را از این شرایط با داوری نامناسب خارج کنیم، کار غلطی است. پرسپولیس تیم بزرگی است و می‌توان این تیم را از راه دیگر به موفقیت رساند.

جلالی در مورد غیبت میلاد میداودی و اینکه گفته می شود این بازیکن به خاطر اختلاف با پورغلامی از فهرست تیم کنار گذاشته شده گفت: در مورد این مساله صحبتی نمی‌کنم، این مساله درون تیمی خودمان است و باید درون تیم حل شود.

وی در مورد اینکه بازیکن سازی نکرده وبازیکنان مسن جذب کرده، گفت: استراتژی یک باشگاه را مربی تعیین نمی‌کند. او استراتژری را می‌شنود و بعد می‌گوید که هستم یا نه. در ضمن تیم 26 بازیکن دارد و باید دید که چند بازیکن جوان و چند بازیکن با تجربه هستند و در حال حاضر 6 بازی انجام داده‌ایم هرگونه نتیجه گیری در مورد این مساله عجولانه است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه برد را تقدیم به کارمندان سایپا کرد و شعار زیبایی هم روی پیراهن ما بود.