~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس مراسم قرعه کشی جوایز ویژه کمپین بزرگ لیگ برتر فوتبال ایران در فصل گذشته، برای قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی "مازراتی انجام شد.

این مراسم با تأخیر 70 دقیقه‌ای و با حضور میهمانانی از سازمان لیگ فوتبال ایران، اپراتور ایرانسل و نماینده دادستانی با اجرای گزارشگر برنامه 90 صورت گرفت.

مراسم با پخش آیاتی از قرآن مجید و سرود ملی کشورمان آغاز شد. قرار شد ابتدا یک شماره به عنوان برنده خوش‌شانس این خودرو انتخاب شود و در صورتی که این برنده پس از طی یک دوره زمانی، پاسخگو نبود مسئولین به سراغ چهار شماره رزرو بروند.

پیش از این 10 خودروی اکتیون، 308 تبلت و 44 توپ طلا به کسانی که در مسابقه پیامکی لیگ برتر شرکت کرده بودند اهدا شده بود و امروز قرار بود برنده گرانقیمت‌ترین جایزه‌ای که در این مسابقات به فردی اهدا شده به برنده خوش‌شانس داده شود.

هشت رقم به عنوان کد برنده از یک گرداننده گوی در مقابل حضار، خارج و پس از چند دقیقه شماره تلفن همراه این برنده خوش شانس مشخص شد.

برنده خودروی "مازراتی" مردی 33 ساله و متأهل از شهر "عباس‌آباد" مازندران بود که در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌کرد و خودرو نیز نداشت. جالب این که این فرد خوش‌شانس در شرکتی با حقوقی کمتر از یک میلیون تومان کار می‌کرد و حالا برنده خودرویی به قیمت یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی شده بود.

قرار است طی مراسمی این خودور به وی تحویل داده شود.