به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در این نشست ماهاجان واسدووان، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای AFC و اونگ چونگ هنگ، بازرس مالی و حسابرس ارشد AFC و سهیل مهدی، رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ جلسه‌ای با علی کاظمی، دبیرکل سازمان لیگ برگزار کردند.

دبیرکل سازمان لیگ ضمن تشکر از نمایندگان AFC گفت: ما آمادگی کامل برای تحقق سریع و درست اهداف AFC را داریم.

کاظمی افزود: معتقدم اگر همکاری خوبی با هم داشته باشیم نیازهای ما برطرف خواهد شد. امیدواریم پذیرایی خوبی از شما انجام دهیم و اوقات خوبی در تهران داشته باشید.

واسدووان نیز در این جلسه گفت: امسال به ایران سفر کرده‌ایم تا کیفیت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها را مورد بحث قرار دهیم. ایران یکی از چهار کشوری است که صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها در آن آغاز شد. امیدواریم در سفرمان به ایران تجربیات خوبی کسب کنیم و در آینده این تجربیات را در اختیار کشورهای دیگر قرار دهیم.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای AFC افزود: ما برای بازدید از چند باشگاه لیگ برتری به ایران سفر کرده‌ایم و قرار است در پایان جلسه‌ای در این زمینه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما بعد از بازدید و برگزاری جلساتی در برخی از  باشگاه‌های لیگ برتری گزارش خود را طی جلسه‌ای ارائه داده و در این جلسه بازخوردها و نتایج کلی را گزارش می‌دهیم. در سال‌های گذشته در شروع کار بودیم و امسال به دنبال عملکرد بهتری هستیم، همچنین از میهمان نوازی خوب شما تشکر می‌کنم.

واسدووان خاطر نشان کرد: در این سفر اونگ چونگ هنگ بازرس مالی و حسابرس ارشد AFC نیز در این  بازدید مرا همراهی می‌کند و ما سعی می‌کنیم در مسائل مالی باشگاه‌ها نیز ورود کنیم.

در ادامه نشست در مورد برنامه بازدید نمایندگان از باشگاه‌های مختلف بحث و تبادل نظر و مقرر شد امروز نمایندگان AFC از باشگاه سایپای تهران بازدید داشته باشند.