به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا سیروس دین‌محمدی درباره پیروزی تیمش برابر نفت تهران گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. نفت تیم بسیار پر مهره‌ای است که از بازیکنان توانمندی برخوردار است. نباید به جایگاه نفت در جدول توجه کنید چراکه آنها کیفیت بالایی دارند و من مطمئنم که در پایان فصل جایگاه نفت در رده‌های بالایی خواهد بود.

وی اضافه کرد: نفت با تفکر دفاعی بازی را آغاز کرد و می‌خواست با استفاده از بازیکنان سرعتی در ضد حمله خطرساز شود. آنها در دفاع تجمع بالایی داشتند و این مسئله کار ما را سخت کرد. در نیمه دوم این دیدار ما چرخش بیشتری به توپ دادیم و روزنه‌های دفاعی نفت را باز کردیم و به گل رسیدیم. بازی برابر نفت دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه دوم بازی با کیفیتی از سوی دو تیم ارائه شد.

مربی استقلال درباره صدرنشینی تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: حضور در صدر جدول کار را سخت‌تر می‌کند. ما تلاش می‌کنیم تا با انگیزه بشتر و کار حرفه‌ای به صدرنشینی‌مان تداوم ببخشیم. قطعا حفظ صدرنشینی کار سختی است که برایش باید تلاش زیادی کرد.

او در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها تصور می‌کردند استقلال مانند فصل قبل نتواند برابر تیم‌های بزرگ نتیجه بگیرد ولی پیروزی برابر نفت این باور را باطل کرد و نظر او در این باره چیست، گفت: در دو سال گذشته استقلال مشکلات خاص خودش را داشت ولی امسال شرایط فرق کرده و ما تلاش کرده‌ایم تفکرات بازیکنان را عوض کنیم و به آنها انگیزه دهیم. از طرفی دیگر در این راه هواداران هم باید به ما کمک کنند و ما را با حضور در ورزشگاه‌ها حمایت کنند.

دین‌محمدی درپاسخ به سوالی درباره مصاف بعدی استقلال که برابر راه آهن است، گفت: راه آهن اخیرا دچار شوک شده و این شوک‌ها معمولا یا تاثیر خیلی مثبتی دارند یا تاثیرات خیلی منفی. فرهاد کاظمی مربی خوبی بود که در راه آهن کار می‌کرد و حالا که رفته شاید شوک ناشی از رفتن او باعث شود بازیکنان راه آهن با تلاش بیشتری به میدان بیایند و به همین دلیل اصلا نباید آنها را دست کم گرفت. ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و از این پس تنها به راه آهن فکر کنیم.