به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته امید در مورد شرایط تیم ملی امید پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان در رده نوجوانان، جوانان و امید از تاریخ 21 تا 24 آبان ماه در اندونزی برگزار خواهد شد. به همین دلیل مسئولان فدراسیون در تلاشند تا برای آماده سازی ملی‌پوشان آن‌ها را در لیگ جهانی اتریش شرکت دهند. به هر حال امیدواریم شرایط اعزام تیم ملی امید به این رقابت‌ها مهیا شود.

وی در ادامه افزود: تیم ملی امید در چند دوره گذشته با سبک و سیاقی که مسابقات برگزار شده نتوانسته نتیجه مطلوبی را کسب کند به همین دلیل یک بار روانی روی دوش ملی پوشان است اما در حال حاضر ما تلاش می‌کنیم آن‌ها به شرایط ایده‌آل برسند.

سرمربی تیم ملی کاراته امید در ادامه صحبت‌های خود عنوان داشت: در حال حاضر مهمترین موضوع این است که تیم در یک دیدار تدارکاتی شرکت کند اما ملی‌پوشان به این نقطه بلوغ رسیده‌اند که عدم حضور و یا حضور آن‌ها در لیگ جهانی به موفقیت آنها گره نخورده است. با اینکه مسابقات تدارکاتی برای هر تیمی لازم است چرا که حضور در این رقابت‌ها باعث می‌شود ما نقاط ضعف و قوت ملی‌پوشان را شناسایی کنیم.

هروی در ادامه صحبت‌های خود با دعوت از پیشکسوتان به اردوهای تیم ملی امید و بالار رفتن روحیه ملی‌پوشان گفت: امیدوارم پیشکسوتان کاراته در اردوهای تیم ملی امید حضور پیدا کنند و به ملی پوشانمان روحیه بدهند. تیم ملی در حال حاضر به عنوان امانت به دست ما سپرده شده است. امیدوارم این امانت به سر منزل مقصود برسد. بنده برای موفقیت تیم ملی شخصاً به یکسری از پیشکسوتان زنگ زده و آن‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت کردم. این تیم ملی ایران است و هر کسی می‌تواند باید به این تیم کمک کند.

هروی در پایان صحبت های خود عنوان کرد: از بازیکنان تیم بزرگسالان تشکر می‌کنم‌. آن‌ها بعد از اردوهای سخت و مسابقات آسیایی و با تمام خستگی‌ها دعوت من را پذیرفته و در اردوها شرکت کردند و به برادرهای کوچک خود کمک کردند و کار آن‌ها ارزشمند بود. این را نباید فراموش کنیم که تیم ملی کاراته ایران نام قهرمانی را یدک می‌کشد و این عنوان تا سال آینده تحت اختیار کاراته ایران است و در اتریش هم این پتانسیل را داریم که از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.