به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، علیرضا بیرانوند گفت کی روش هرگز در اردوی تیم ملی هرگز صحبتی از خداحافظی نکرده است.

کی روش باید بماند

همانطور که خودتان گفتید کی روش حتما باید در فوتبال ایران بماند چون در این مدت نشان داده تاثیرات زیادی روی فوتبال ایران گذاشته است. او می ماند و به کارش در تیم ملی ادامه می دهد و باعث پیشرفت بازیکنان جوان تیم ملی می شود.

بازیکنان و مردم موافق کی روش هستند

از بعد از جام ملت های آسیا صحبت های زیادی در مورد رفتن یا ماندن کی روش شده است و شما می بینید که هم بازیکنان و هم مردم موافق ماندن کی روش هستند.

کی روش هرگز صحبتی در مورد جدایی نکرده است

در مدتی که ما در اردو هستیم کی روش هرگز صحبتی درباره خداحافظی از تیم ملی نکرده است. من مطمئن هستم کی روش در فوتبال ایران می ماند و باید این اتفاق بیافتد. ما نباید راحت او را از دست بدهیم چون تاثیرات او در فوتبال ایران غیرقابل انکار بوده است.

حالا باید تیم های اروپایی دنبال ما باشند

با بازی ای که ما برابر شیلی انجام دادیم و احتمالا امشب برابر سوئد بازی می کنیم شک نکنید از این به بعد تیم های اروپایی به دنبال ما می آیند. این موضوع اعتماد به نفس بچه های ما را زیاد می کند و ما باید به بازی های خوبمان ادامه بدهیم تا بتوانیم قدرت خود را به فوتبال جهان نشان بدهیم.

برابر سوئد باید بی اشتباه باشیم

برابر سوئد باید بازی بدون اشتباهی را انجام بدهیم. امیدوارم هر بازیکنی که در زمین قرار می گیرد، اهمیت این بازی را درک کند و ما بتوانیم بازی خوبی را برابر سوئد انجام دهیم و انشاالله برنده از زمین خارج شویم.