• به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس محمد ایرانپوریان ، در مورد وضعیت تراکتورسازی و کسب پیروزی مقابل صبای قم گفت: بازی بسیار خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم ولی عملکرد تیم ما بهتر بود. نسبت به مسابقات قبلی در حفظ توپ، گردش توپ و موقعیت‌سازی عملکرد بهتری داشتیم و فکر می‌کنم مستحق کسب این پیروزی بودیم و خوشبختانه توانستیم با شکست صبا راهی مرحله بعد شویم.

وی در مورد اینکه در این مسابقه دو بازیکن تیمشان اخراج شد، اظهار داشت: متاسفانه برخلاف جریان بازی یک موقعیت نصیب حریف شد که در همان صحنه مهرداد طهماسبی روی بازیکن صبا خطا کرد و با کارت قرمز روبرو شد. در دقیقه 90 هم بنده با امیرحسین صادقی برخورد کردم که این اتفاق عمدی نبود و داور می‌توانست با من مدارا کند اما اخراج شدم. در کل اعتراضی به داوری نداریم و در این موارد اظهارنظر نمی‌کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در ارتباط با رویارویی تیمش با پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و روز سختی پیش رو داریم. باید از شادی پیروزی مقابل صبای قم بیرون بیاییم و به فکر دیدار مقابل پرسپولیس باشیم. اگر در این مسابقه تمرکز نکنیم دچار اشتباه می‌شویم و آن وقت سه امتیاز از دست می‌رود. امتیاز مثبت ما در این مسابقه حضور هواداران است که این مسئله می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه آیا در صورت باخت با پرسپولیس تراکتورسازی با حاشیه بزرگی روبرو خواهد شد اظهار داشت: جای اشتباه و بهانه مقابل پرسپولیس نداریم. پس از گذشت 7 هفته باید به طور کامل هماهنگ شده باشیم. در این مسابقه تنها به فکر پیروزی هستیم و می‌خواهیم روند رو به رشدی داشته باشیم.

ایرانپوریان در مورد شایعه اینکه قرار است اولیویرا پس از دیدار مقابل پرسپولیس از سمت خود استعفا کند، عنوان کرد: این مسائل فقط حاشیه‌سازی است. در باشگاه بین کادر فنی، بین بازیکنان، بین مدیران و ... اصلا چنین حرفی مطرح نشده است. نمی‌دانم چه افرادی این مسائل را مطرح می‌کنند. اولیویرا در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و اکثر افتخارات تراکتورسازی مثل قهرمانی در جام حذفی با حضور او رقم خورده است. او نیازی ندارد بخواهد با این مسائل خودش را ثابت کند و نمی‌دانم چه کسانی این شایعات را می‌سازند. باید آنقدر خوب شویم که نه با یک برد به آرامش برسیم و با یک باخت به حاشیه برویم.