به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس آنخل دی‌ماریا در گفت‌وگویی اظهار داشت: من تاکنون در کنار بزرگانی مثل لیونل مسی،‌کریس‌رونالدو، وین رونی بازی‌کرده ام‌. حالا هم این شانس را دارم که هم‌تیمی زلاتان ایبراهیموویچ باشم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم تا این حد او بازیکنی خوب به خصوص از نظر فنی،‌خوب باشد. به خصوص با این فیزیکی قوی تصور نمی‌کردم تا این حد در زمین تحرک داشته باشد. صادقانه بگویم که از همان ابتدای حضور متوجه این موضوع شدم. امیدوارم که بتوانیم در کنار یکدیگر خوب کار کنیم. چون با سن‌ژرمن می‌توان به خیلی افتارات رسید.

وی در مورد لیونل مسی عنوان کرد: به هیچ زبان و کلامی نمی‌توان لیونل را توصیف کرد. تنها چیزی که در کنار کسب عناوین و فوتبال می‌توانم بگویم این است که شخصیت بزرگ و دوست خوبی برای من است. فکر می‌کنم او به تمام افتخاراتی که باید کسب می‌کرده، تاکنون رسیده است. چون از کاری که انجام می دهد،‌لذت می برد. همانگونه که در زمین است،‌در خارج از زمین نیز رفتار می‌کند. یعنی انسانی آرام است و شخصی بسیار خوب به شمار می‌رود. این راهم بگویم که او تمام افتخاراتی که کسب کرده، با شایستگی رسیده است.

دی‌ماریا همچنین در مورد حضورش در سن‌ژرمن عنوان کرد: وقتی تصمیم به رفتن به پاری‌سن‌ژرمن گرفتم و حضورم در این تیم قطعی شد، موقع عزیمت به فرانسه، به همسرم گفتم که چقدر دوست داشتم زندگی در پاریس را تجربه کنم. این را هم گفتم مطمئنم با رئال مادرید روبه‌رو می‌شوم. نمی‌دانم مردم وقتی به مادرید بروم،‌چه استقبالی از من می‌کنند. اما من با رئال 3 گانه گرفتم و خیلی افتخار دیگر کسب کردم. حتی در آخرین بازی‌ام مقابل اتلتیکومادرید، هواداران به احترام از جای خود بلند شده و برایم دست زدند.از این جهت فکر می‌کنم بازگشت به برنابئو برایم می‌تواند خاطره‌ایی دل‌انگیز شود.

وی در مورد این که آیا به شرایط سن‌ژرمن و زندگی در پاریس خو گرفته یا نه، عنوان کرد:

واقعا همه چیز اینجا زیبا است. هر روز با لبخند بر چهره تمرین می‌کنم. خوشحالم که اینجا هستم و ارتباط خوبی با هم‌تیمی‌هایم دارم. پاریس شهر واقعا زیبایی است.خانواده‌ام از روز نخست خیلی خوب به اینجا عادت کردند که همین مساله کارم را راحت‌تر می‌کند.

دی‌ماریا افزود: از اولین روز کیفیت بالای بازیکنان سن‌ژرمن را دیدم. متوجه شدم چه انگیزه‌ایی برای کسب افتخار دارند. آنها در هر جلسه تمرینی میل و انگیزه خود را نشان می‌دهند. همه ما چنین انگیزه‌ایی داریم که بابتش می‌جنگیم. فکر می‌کنم به هدفی که داریم، خواهیم رسید.