~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر تیم ملی والیبال ایران امروز با نتیجه ۳ بر صفر (۲۷ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵ ، ۲۵ بر ۲۱) مقابل استرالیا تن به شکست داد تا ششمین شکست خود در جام جهانی را تجربه کرده باشد.

کواچ در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: پیش از بازی با استرالیا با بازیکنان تیمم صحبت کردم و دیدار با این تیم را کار دشواری دانستم. غالبا ما مقابل استرالیا خوب بازی نمی کنیم. سه سال قبل در رقابتهای انتخابی المپیک به استرالیا باختیم. در جام جهانی ۳ بر یک برنده شدیم اما این پیروزی خیلی با دشواری حاصل شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امروز ما هیچ کاری مقابل استرالیا انجام ندادیم. باید از تماشاگران عالی ایران پوزش بطلبم. آنهایی که به اینجا آمدند و ما را تشویق کردند. من درک می کنم که بازیکنان برای کسب سهمیه المپیک به اینجا آمده اند اما در طول رقابتها نتوانستیم خوب بازی کنیم.

کواچ ادامه داد: شاید انگیزه بازی کردن نداریم؛ نمی دانم چرا. باختیم چون استرالیا از ما بهتر بازی کرد. در تمام بازی های این تورنمنت عملکرد خوبی نداشتیم و باید درباره مشکلات ذهنی تیم صحبت کنیم چراکه من فکر می کنم تیم ما به لحاظ ذهنی مشکل دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: تیم ما تیم باکیفیتی است اما این غالبا بستگی به این دارد که آنها صبح چطور از خواب برخیزند. شاید فردا وضعیت بهتر شود.