~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر بهداد سلیمی که در هفته اول رقابتهای لیگ با مهار وزنه های ۲۰۰ کیلوگرم در یکضرب و ۲۴۰ کیلوگرم در دوضرب به حدنصاب مجموع ۴۴۰ رسید در خصوص مسابقات لیگ برتر  گفت: با توجه به اینکه در اوج فشار تمرینات  قرار داریم در روز رکوردگیری فشار زیادی را متحمل نشدم. البته شرایط راضی کننده است. خوشبختانه تا به امروز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

قهرمان المپیک و جهان در خصوص برگزاری لیگ برتر وزنه برداری و شرکت ملی پوشان در این دوره مسابقات تاکید کرد: سال گذشته قبل از مسابقات جهانی در بازی های آسیایی و لیگ برتر شرکت کردم و این لطمه بزرگی به من زد اما امسال خوشبختانه فدراسیون حمایت می کند. رقابتهای لیگ برای ما در محل اردو برگزار می شود و با کمترین حاشیه کار می کنیم. در کل شرایط نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است.

قوی ترین وزنه بردار جهان در خصوص گرفتن مدال طلای رقابتهای جهانی آمریکا گفت: امیدوارم امسال مدال طلای جهان را پس بگیرم. برنامه تمرینی خوبی را تاکنون توانسته‌ایم پشت سر بگذاریم و با برنامه توکلی و همکارانش پانزوان و بیرانوند، و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان توانستند به آمادگی خوبی برسند. امیدوارم با دعای مردم  و ورزشدوستان از آمریکا با دست پر به کشورمان بازگردیم.

تیم ملی وزنه‎برداری ایران از ۲۹ آبان تا ۷ آذر در هوستون آمریکا و در مسابقات قهرمانی جهان به روی تخته می‎رود.