~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس تونی اولیویرا پس از تساوی بدون گل مقابل سپاهان اظهار داشت: امروز مقابل تیم بزرگ سپاهان قرار گرفتیم آنها نیمه اول را با قدرت آغاز کردند و همان شرایط ابتدای فصل را دارند مقابل‌ آنها بازی سختی داشتیم ما بازی را خوب آغاز کردیم اما اواسط نیمه اول توپ و میدان را از دست دادیم. سپاهان در نیمه دوم قدرت بیشتری گرفت و ما هم چشم به ضد حملات داشتیم.

وی با اشاره به یک صحنه عنوان کرد: نمی‌دانم که در آن صحنه پنالتی بود یا نه کارشناسان باید نظر بدهند برای تراکتورسازی سخت‌گیری می‌شود. البته من به ایران نیامدم که درباره داوران اظهار نظر کنم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: به فرکی احترام می‌گذارم چون او خدمات زیادی را به فوتبال ایران ارائه داده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان امروز با فصل گذشته چه تفاوتی داشته گفت: تفاوتی نمی‌بینم 8 بازیکن آنها که امروز بازی کردند برای فصل گذشته بودند اما برای ما تنها دو بازیکن از فصل گذشته یعنی ایران پوریان و سعید آقایی حضور داشتند. ساختن یک تیم زمان می‌برد و تغییر زیاد بازیکنان خوب نیست. رحمانی، شجاعی، حمودی، عبدالله زاده و عشوری‌زاده 7 ماه تمرین نکرده بودند و هماهنگی آنها نیاز به زمان دارد.

سپاهانی‌ها خیلی با هم هماهنگ هستند و چشم بسته نیز همدیگر را پیدا می‌کنند.

اولیویرا عنوان کرد: ما با ترکیب جدید قدم‌های اول را برمی‌داریم ما یک مقدار از لحاظ روحی روانی با بازیکنان صحبت کرده بودیم و انتظار بیشتری داشتیم اما آنها نتوانستند به خواسته‌های ما جامع عمل بپوشانند. البته جنگنده‌تر از سپاهان بودیم بهانه نمی‌آورم اما زمین چمن توپ را پله می‌کرد.