به گزارش پارس به نقل از ایسنا دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان با حواشی خاصی پیش از آغاز همراه است.

در این دیدار که در ورزشگاه اسپورت توپلومی شهر داش آغوز برگزار می‌شود حدود 40 ایرانی به ورزشگاه رفته‌اند و استادیوم در حال حاضر که تنها دقایقی پیش از آغاز بازی است کاملا پر شده‌ است.

از حواشی جالب این دیدار حضور خانواده سردار آزمون در ورزشگاه بود. تماشاگران در این دیدار تماما به رنگ زرد، سبز، سفید، آبی و قرمز هستند و به صورت بسیار منظمی در جایگاه‌ها نشسته‌اند.

دو ساعت پیش از آغاز بازی بازیکنان ترکمنستان وارد ورزشگاه شدند و همزمان با ورود دو تیم برای تمرین به چمن، تماشاگران بازیکنان دو تیم را تشویق کردند.

زمین ورزشگاه شرایط خوبی ندارد و با پستی و بلندی‌هایی همراه است. در میان تبلیغات ورزشگاه تنها یک بانک و یک شرکت ایرانی تبلیغات خود را انجام داده است.

بازی امروز با چهار دوربین تصویربرداری می‌شود. ترکمنستانی‌ها با وجود امکانات کم برای میزبانی از ایران تلاش بسیار زیادی را انجام دادند.

اواسط نیمه اول با رسیدن هواپیمای ایرانی‌ها تعداد تماشاگران ایرانی سه برابر شد.

سردار آزمون پس از زدن گل به سمت وی ای پی که پدر مادرش در آن قرار گرفته بودند اشاره کرد. پس از آن ضا قوچان نژاد از روی نیمکت بلند شد و سردار را در آغوش گرفت.

امید ابراهیمی،‌مهدی طارمی و میلاد محمدی در بین دو نیمه خودشان را برای ورود به زمین گرم کردند. کیفیت بد زمین به شدت کیفیت کار بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود.

نظم بسیار بالای تماشاچیان بر روی سکوها که با کاور و کلاه‌های یک دست سبز، سفید، قرمز و زرد قرار گرفته بودند از نکات جالب این دیدار بود.