به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس امید عالیشاه در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی مقابل سایپا، درگیری‌اش با محمدصادق بارانی در بازی با پیکان و همچنین انجام اولین بازی ملی‌اش صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

فارس: از شرایط پرسپولیس پیش از بازی با سایپا صحبت کن و اینکه وضعیت تیم را چطور می‌بینی؟

خوشبختانه شرایط خوبی داریم اما با تعطیل شدن بازی‌ها نشان دادیم که از شرایط بازی دور شده‌ایم اما خدا را شکر که با همین وضعیت توانستیم پیکان را ببریم. هر چند که دو تیم نشان دادند شرایط آماده‌ای برای بازی ندارند. با این همه آماده و پرانگیزه هستیم تا فردا به مصاف سایپا برویم.

فارس: سایپا امسال بازیکنان مطرحی به جمع خودش اضافه کرده است. بازی با این تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟

سایپا تیم ریشه دار و خوبی است و بازیکنان خوب و مطرحی هم به خود اضافه کرده که این مسئله باعث شده تیم بهتری شوند اما قطعا امروز و فردا کادر فنی این تیم را برای ما آنالیز خواهد کرد. با این همه مهمترین مسئله این است که ما خودمان فردا چطور بازی می‌کنیم و نباید به بازی تیم حریف فکر کنیم. قطعا وقتی ما به نحوه احسن بازی بکنیم نتیجه لازم را هم خواهیم گرفت.

فارس: پرسپولیس در دو بازی آخرش موفق شده دو برد در لیگ برتر و جام حذفی به دست بیاورد. فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند این روند مثبت و رو به رشد را ادامه دهد؟

قطعا تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که این اتفاق بیفتد و بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم اما امیدوارم مشکلات،‌حاشیه ساز نشود. ما تیم خوب و جوانی داریم که خیلی هم خوب بازی می‌کند.

فارس: پرسپولیس امسال نسبت به پرسپولیس سال گذشته چقدر تغییر کرده است؟

فعلا که همه چیز خوب است اما امیدوارم مسائل حاشیه‌ای مثل مشکلات مالی مشکل ساز نشود. هر چند که دیدید مشکلات مالی کمی ما را دچار مشکل کرد. به هر حال هنوز طلب‌های پارسال تسویه نشده و امسال هم پولی نگرفتیم و قطعا این مسائل کم‌کم در روحیه بازیکنان تأثیر می‌گذارد اما با این همه همه بچه‌ها با جان و دل بازی می‌کنند و امیدوارم که مسئولان باشگاه هم به فکر باشند.

فارس: البته هفته گذشته مبالغی هر چند ناچیز به حساب بازیکنان ریخته شده است که به نظر می‌رسد نسبت به طلب بازیکنان مبلغ کمی باشد.

بله، با توجه به طلبی که از قبل داشتیم رقم‌های پرداختی ناچیز بوده اما قرار است تا هفته آینده باز هم به حساب بازیکنان پول واریز شود و قطعا دکتر طاهری به قولی که داده عمل می‌کند.

فارس‌: محمدصادق بارانی بازیکن تیم پیکان که به دلیل خطا روی تو اخراج شده بود عنوان کرده به او 4-3 لگد زده‌ای!

من 4 لگد زدم؟ بعد از اینکه او را دریبل زدم او مرا هل داد و با آرنج به سرم ضربه زد آن هم در حالی که 5 دقیقه قبل از آن از ناحیه سر مصدوم شده بودم اما او دوباره با آرنج به سر من ضربه زد و معلوم است که من هم عصبانی می‌شوم. البته قبول دارم که کار من هم اشتباه بود و داور می‌توانست به من هم کارت زرد بدهد.

فارس: درباره تیم ملی و انجام اولین بازی ملی‌ات هم صحبت کن.

جو تیم ملی واقعا خوب بود و تمرینات خوبی انجام دادیم. هرچند که معتقدم کار تیم ملی در مراحل بعدی سخت‌تر خواهد شد. درباره اولین بازی ملی‌ام هم باید بگویم که بازی سختی برای من نبود و در بازی خیلی راحت بودم.

فارس: امیدوار هستی که باز هم در تیم ملی حاضر باشی و حتی بتوانی به عنوان بازیکن فیکس به میدان بروی؟

شک نکنید که همه تلاشم را می‌کنم تا این اتفاق بیفتد.