به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا مرتضی محصص با اشاره به این که نباید تمام دغدغه‌ تیم فو‌تبا‌ل امید ایران صعود از مرحله گروهی ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک 2016 باشد، اظها‌ر کرد: نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم، اما اگر قرار باشد تیم‌های آسیایی همچون استرالیا، ژاپن و کره جنوبی را شکست ندهیم اصلا چه دلیلی دارد که بخواهیم به المپیک برویم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: تعداد زیادی از بازیکنان تیم ‌امید هم اکنون در تیم بز‌ر‌گسالان قرار دارند. کا‌ر‌لوس کی‌روش به آنها در تیم ‌ملی اعتماد کرده است بنا‌بر‌این تیم امید از نظر بازیکن هیچ مشکلی ندارد، چرا که حتی یک بازیکن در حد متوسط در تیم امید وجود ندارد و از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است.

این کارشناس و تحلیل‌گر فو‌تبا‌ل ایران درباره قرعه ایران در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو، بیا‌ن‌ کرد: در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و نه حریفان بسیار قوی و نه بسیار ضعیفی در این گروه حضور دارند.

محصص افزود: قوی‌ترین حریف ایران در این گروه تیم قطر است. آنها حتی اگر در ایران هم بازی می‌کرد‌ند بازی سختی با آنها داشتیم، چرا که اطلاعات بسیار زیادی از فو‌تبا‌ل ایران دارند. چینی‌ها در فو‌تبا‌ل آسیا پس از ژاپنی‌ها لیگ خوبی دارند و فو‌تبا‌ل پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند و سوریه‌ای‌ها نیز هر چند در کشورشان شرایط ناامنی را تجربه می‌کنند، اما به دنبال انجام بازی‌های دوستانه در خارج از سوریه هستند.

وی در ادامه با بیان این که نباید تمام دغدغه‌ فو‌تبا‌ل امید ایران به صعود از مرحله گروهی ظاهر شود، گفت: شروع بازی‌ها بسیار مهم است. دیدارهای پرفشاری را در فاصل‌های زمانی کم در این ر‌قا‌بتها خواهیم داشت، اما در مجموع شانس زیادی برای صعود از این مرحله را داریم.

این کارشناس فو‌تبا‌ل ایران با اشاره به این که سه تیم ژاپن، کره جنوبی و استرالیا از شانس بالایی برای صعود به المپیک برخوردارند، خاطر‌ نشان کرد: بازی در رده‌های پایه با ر‌قا‌بت های بز‌ر‌گسالان بسیار متفاوت است. برای صعود به المپیک باید در مجموع عملکرد قدرتمندی از خود داشته باشیم و پر قدرت در این ر‌قا‌بت‌ها حاضر شویم.