به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا منصور پورحیدری درپاسخ به این سوال که بالاخره سازمان لیگ با تغییر زمان دیدار استقلال و راه آهن موافقت کرد یا نه، گفت: هنوز جوابی در این‌باره به ما داده نشده است. در جریان هستید که ما 30 شهریور باید به مصاف نفت تهران برویم و یکم مهرماه هم برای ما بازی گذشته‌اند. ما صحبت کرده‌ایم و انتظار داریم با توجه به دو هفته تعطیلی لیگ برتر بعد از بازی ما با راه آهن، دیدار ما با این تیم حداقل دو، سه روز عقب‌تر بیفتد.

وی درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از مصاف با گسترش فولاد، عنوان کرد: بیشتر بازیکنان ما که در تعطیلات در اختیار ما بودند وضعیت مناسبی دارند و در بازی جام حذفی هم مظلومی به ملی‌پوشان از جمله ابراهیمی و حیدری استراحت داد و امیدواریم بتوانیم با تمرکز و انرژی کافی در این بازی پیروز شویم.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که برزای به دلیل مطالبات مالی از دست مسئولان استقلال ناراحت است، بیان کرد: بسیاری از مطالبات تاکنون پرداخت شده و دو، سه بازیکن مانده‌اند که آنها هم تا آخر هفته مطالبات‌شان را پرداخت می‌کنند. برزای یک مشکل کوچک سر چکش دارد و نگران است که سر موقع پرداخت بشود.

او در ادامه با تمجید از پروپئیچ، درباره احتمال تاثیر گذاری او برای استقلال گفت: امیدواریم که پروپئیچ در ادامه لیگ به ما کمک کند. او بازیکن خوب و چارچوب شناسی است. کادرفنی روی او حساب کرده‌ و در بازی با شهرداری هم خوشبختانه پایش به گلزنی باز شد.

پورحیدری درباره وضعیت ریوالدو افزود: این بازیکن در اختیار باشگاه است و باشگاه درباره‌اش تصمیم می‌گیرد. او از استقلال دریافتی داشته و با روشن شدن این دریافتی می‌تواند از استقلال جدا شود.

او در پاسخ به سوالی درباره تیم ملی المپیک گفت: تیم ملی المپیک خیلی خوبی داریم که در آن کادرفنی خوبی هم حضور دارند. آقایان طباطبائی، خاکپور و مایلی‌کهن به همراه کاشانی وقت زیادی برای این تیم می‌گذارند و آنها می‌توانند تیم را به المپیک ببرند. متاسفانه در این میان یک مقدار ناهماهنگی وجود دارد و اگر خودخواه‌ها یک مقدار کوتاه بیایند، این تیم می‌تواند به المپیک برود.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که این خودخواه‌ها چه کسانی هستند، اظهار کرد: همه آنها را می‌شناسند و نیازی نیست که درباره‌شان توضیحی دهم.