به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، بهنام برزای انگیزه های فراوانی دارد و می گوید به زودی می تواند با انجام تمریناتی خوب برای آبی پوشان به میدان برود. این بازیکن که برای تیم قبلی اش راه آهن و تیم ملی امید بازی های خوبی انجام داده منتظر یک فرصت کوچک در استقلال است.


مشکل بزرگ غیبت بازیکنان است
خدا را شکر اردوی خوبی در کیش برگزار کردیم و تا الان تمرینات خوبی نیز انجام داده ایم ولی مشکل بزرگی که ما داریم این است که هیچ وقت تیممان کامل نیست الان بازیکنانی چون مطهری،ثاقبی ، وکیا و .. را در اختیار نداریمف این سه به دلیل حضورتیم هایشان در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند به اردو بیایند بعضی از بازیکنان لیگ یکی ما هم حضور ندارند. ولی کلا اردوی خوبی است بعد از اینکه لیگ تعطیل شد مربیان تیم ملی باید این اردو را برگزار می کردند حالا مربیانی که تیمشان در آسیا حضور دارد طبیعی بود بازیکن ندهند اما بقیه باید حتما بازیکنان را در اختیار تیم ما قرار می دادند. انشاالله که این ها اضافه شوند و ما هماهنگ تر شویم.

نشد که با کره بازی کنیم
ما به بازی دوستانه های زیادی نیاز داریم تا هماهنگ تر شویم قرار بود ما در این اردو با کره شمالی بازی کنیم اما آن ها گفتند که بازی باید در کره برگزار شود اما مسولان فدراسیون ما گفتند که ان ها باید به ایران بیایند کره ای ها ها هم گفتند که می توانند دهم اسفند بیایند دقیقا روزی که اردوی ما تمام می شود به همین خاطر نتوانستیم با ان ها بازی کنیم. ما کلا دو بازی دوستانه در این اردو داریم یکی از ان ها دیروز با تیم محلی برگزارشد که آنقدر گل زدیم تعدادشش از زیر دستم در رفته.بازی بعدیمان هم با یک تیم داخلی است و روز شنبه برگزار می شود.

به گل نخوردن عادت کرده ایم
صد در صد هدفمان این است که به روال نباختنمان ادامه دهیم اقای خاکپور خودش یک برنامه دارد و آن هم این است که دوست ندارد ما گل بخوریم. مثلا ما اگر ده گل بزنیم ویک گل بخوریم ناراحت می شود برای همین تیم ما به گل نخوردن عادت کرده است و دلیل این امر این است که با تیم هایی هم گروه هستیم که اگر کل بخوریم جبران آن سخت می شود.

شعار ما صعود به المپیک است
از روز اول شعار ما صعود به المپیک بود همیشه مربیان تیم ملی به خصوص اقای کاشانی رفتن به المپیک را به ما گوشزد می کنند بچه ها نباید این هدف بزرگ را فراموش کند ما کادر بسیار قوی ای دارییم و تمام مربیانی که روی نیمکت تیم ملی می نشینند مثل آقایان خاکپور،صالح،مایلی کهن ،تقوی و ... کارنامه های بسیار خوبی دارند آن ها جزو تاریخ فوتبال ما هستند. این ها همگی اسم و رسم دار هستند انشا الله بتوانیم به کمکشان بیش از 40 سال به الپیک صعود کنیم.

بعضی ها گفتند به استقلال نرو
قبل از اینکه به استقلال بیایم کاملا فکر کردم و از اطرافیانم مشورت گرفتم بعضی ها به من گفتند استقلال مهاجمان خوبی دارد و به نفعت نیست که به انجا بروی اما به شخصه با امیر خان حرف زدم و وقتی دیدم به من اعتقاد دارد استقلال را انتخاب کردم و از لحظه ورودم به این تیم جو خوبش را احساس کردم . هم بزرگ تر های تیم و هم بازیکنان جوان هوایم را داشتند. انشاالله که بتوانم خودم را ثابت کنم . برایم مهم نیست فیکس باشم یا نه در ضمن من با استتقلال تمرین انچنانی ای انجام ندادم. اما از این به بعد سخت با استقلال تمرین می کنم همانطور که گفتم بازی کردن یا نکردن برایم مهم نسیت همین که امیر خان فرصتی کوچک به من دهد تا بتوانم خودم را نشان دهم کافی است.

نباید اهدافمان را فراموش کنیم
در آخر هم برای استقلال و هم تیم ملی امید آرزوی موفقیت می کنم. در تیم ملی امید به عنوان کاپیتان وظایف سنگینی دارم باید با بچه ها صحبت و به آن ها اهدافمان را یادآوری کنم آن ها نباید فراموش کنند که ما چه هستیم و قرار است چه کار کنیم ما نباید هیچ حریفی حتی فلسطین را دست کم یگریم و خودمان را از پیش برنده بدانیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد باید با تمام پشت کارمان جلو برویم چون اگر این بازی ها را توانیم ببریم دور بعدی وجود ندارد.