به گزارش پارس به نقل از  تسنیم: مربی دروازه‌بان‌های تیم راه‌آهن معتقد است که زلاتکو کرانچار می‌تواند شرایط خوبی برای تیم المپیک رقم بزند.


احمدرضا عابدزاده بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در خصوص شرایط تیم المپیک کشورمان اظهار داشت: من قبلا با کرانچار کار کردم و می‌دانم او واقعا مربی خوب و حرفه‌ای است و می‌تواند برای تیم المپیک شرایط خوبی رقم بزند.امیدوارم اگر به ایران آمد موفق شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درگیری گذشته کی‌روش و کرانچار می‌تواند روی روند همکاری احتمالی این دو اثر منفی بگذارد، خاطرنشان کرد: من نظری در این خصوص ندارم و یادم نمی‌آید که این دو با هم درگیر شده باشند. بنابراین نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم.

مربی دروازه‌بان‌های راه‌آهن درباره وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم و مخصوصا امیر عابدزاده تاکید کرد: 3 دروازه‌بان ما با تمام وجود تمرین می‌کنند اما آخرین تصمیم برای انتخاب دروازه‌بان نظر حمید استیلی است. من فقط تمرین می‌دهم و هرکسی که بهتر کار کند درون دروازه قرار می‌گیرد. مهم برای ما 11 نفر داخل زمین و موفقیت راه‌آهن است.  امیر عابدزاده در راه‌آهن پسر من نیست و فقط یک بازیکن راه‌آهن است. ما در تمرین به همه یک نوع کار را یاد می‌دهیم تا شرایط تیم درست شود.

عابدزاده درباره شرایط تیم ملی پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: آرزو می‌کنم تیم ملی درست شود. تیم ملی ما ارزشش بالاست و انشاءالله بتوانیم در جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی برسیم.

وی در خصوص درگیری این روزهای باشگاه پرسپولیس و همچنین بحث حضور 2 دروازه‌بان آماده در این تیم اظهار داشت: من در اختیار باشگاه راه‌آهن هستم و نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر خاصی کنم. امیدوارم پرسپولیس موفق باشد.

عابدزاده درباره دربی هفته آینده پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم شاهد یک بازی خوب باشیم و مسائل حاشیه‌ای به وجود نیاید. امیدوارم مردم از این بازی لذت ببرند.