به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا رضا احدی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از استقلال فصل جاری چیست، عنوان کرد: استقلال در فصل جاری به لحاظ مهره وضعیت خوبی دارد و دست کادر فنی برای چینش نفرات و اعمال تاکتیک‌های مختلف باز است. با این‌ حال استقلال چند سال است که به دلیل حواشی نمی‌تواند در نهایت به موفقیت برسد و در دو سال اخیر 90 درصد این حواشی درباره جاسم کرار بوده است. وقتی یک نفر به حاشیه می‌رود، بعد از مدتی یک تیم را به حاشیه می‌برد. به همین دلیل نگران این استقلال هستم. مسئولان استقلال باید برای جایگزین کرار حتما فکری می‌کردند. او همیشه چند بازی به میدان می‌رود و به یک باره یا مصدوم می‌شود یا محروم!

او افزود: تنها نقطه ضعف استقلال را در بحث بازیساز می‌بینم. البته آنها جا دارد که بهتر شوند کما این که در ابتدای فصل در بحث بدنی کم می‌آوردند. آنها در بازی برابر شهرداری سمنان نشان دادند که به لحاظ بدنی به شرایط خوبی رسیده‌اند. همچنین در بخش دفاعی که کمی ناهماهنگ هستند و باید بیشتر روی این مسئله کار کنند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا چرخش دروازه‌بانی در این تیم به این شکل که طالب‌لو در بازی‌های حذفی و رحمتی در بازی‌های لیگ به میدان برود، می‌تواند به سود آبی‌های پایتخت شود، گفت: همیشه اعتقاد داشته‌ام که یک رقیب خوب در درون دروازه می‌تواند به رشد تیم کمک کند ولی با این که یک نفر فقط در حذفی و یکی در لیگ بازی کند، مخالفم. به نظرم بهتر است آن کسی که بهتر کار می‌کند بازی کند. یک بار به فرگوسن گفتند چرا دروازه‌بان تیمت را که 4 گل خورده عوض نمی‌کنی و او گفت که این دروازه‌بان با خط دفاع هماهنگ‌تر است و اگر گلر دوم را بگذارم تعداد گل‌های خورده بیشتر می‌شود. یکی از مسائل اساسی در بحث دروازه‌بانی هماهنگی با مدافعان است که استقلال در این‌ زمینه حتما برنامه‌ای دارد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نمایش‌های استقلال در فصل جاری فکر می‌کند آبی‌ها در پایان به چه مقامی برسند، گفت: من به شخصه امیدوارم که استقلال قهرمان شود؛ چرا که این تیم را دوست دارم ولی به نظر رسیدن به این هدف بعید است ولی در بحث سهمیه، باید آنها حداقل به سهمیه آسیایی برسند.

احدی در پاسخ به این سوال که چرا قهرمانی استقلال را بعید می‌داند، گفت: بعد از رفتن جباری، استقلال برای پر کردن بازیساز به سمت کرار رفت. این بازیکن به لحاظ فنی خیلی خوب است ولی همانطور که گفتم در بسیاری از بازی‌ها نیست و پارسال هم در خیلی‌ از بازی‌های مهم استقلال حضور نداشت. البته کادرفنی استقلال می‌تواند از خسرو حیدری مثل لام استفاده کند و او را به عنوان بازیساز هم به جلو بیاورد ولی در کل استقلال در بخش بازیساز مشکل دارد و من واقعا نمی‌دانم که چرا فدراسیون و باشگاه استقلال با کرار برخورد نمی‌کنند. او به ما بی احترامی کرده و اگر اسم خودمان را باشگاه فرهنگی گذاشته‌ایم، باید به این مسائل توجه بیشتری داشته باشیم.