~~به گزارس پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس حمید منوچهری در خصوص پیروزی 5 بر یک راه‌آهن مقابل منطقه آزاد کیش اظهار داشت: بازی خوبی بود اما نکته‌ای را باید بگویم و آن اینکه بهتر است برای این بازی‌ها از داورانی استفاده کنیم که باتجربه‌تر هستند. شکایتی از داور روز گذشته ندارم اما فکر می‌کنم برای بازی‌های حساس جام حذفی که جای جبران هم وجود ندارد بهتر است از داوران باتجربه استفاده کنیم. به نظرم بهتر است برای هر بازی از 2 ناظر داوری استفاده کنیم تا داوران هم دقت بیشتری در بازی‌ها داشته باشند.

وی در مورد درگیری میلاد محمدی با ماموران ورزشگاه تصریح کرد: میلاد محمدی به علت اینکه تازه از اردوی تمی ملی رسیده بود در ترکیب 18 نفره تیم قرار نداشت و به همراه کاظم برجلو روی سکوها نشسته بودند. او هنگامی که قصد ورود به رختکن داشت به علت اینکه ماموران ورزشگاه او را نمی‌شناختند با ممانعت آنها روبرو شد. محمدی هم کمی از این مسئله ناراحت شده بود. من بلافاصله خود را به جلوی درب رساندم و مشکل او را حل کردم. مسئله خیلی خاصی نبود.

سرپرست راه‌آهن در خصوص اینکه آیا ITC سباستین صادر شده یا خیر تاکید کرد: هنوز ITC او نیامده است اما قطعا به بازی با ملوان خواهد رسید و می‌توانیم از او در بازی استفاده کنیم.