به گزارش پارس به نقل از مهر، حمید درخشان پس از پیروزی 4 بر یک شامگاه امروز یکشنبه تیمش برابر راه آهن در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به نظرم هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. به آقای استیلی به خاطر تیم خوبی که درست کرده است خسته نباشید می گویم. ما باید در جریان بازی نتیجه را به سود خود تمام می کردیم اما یک شکل فوتبال هم همین است که اگر از موقعیت ها به خوبی استفاده نکنید گل می خورید.


وی افزود: ما موقعیت های خوبی داشتیم تا بتوانیم نتیجه را قبل از ضربات پنالتی به سود خود تمام کنیم اما روی یک اشتباه گل خوردیم و برای رسیدن به پیروزی به سختی افتادیم. با این حال باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که خوب کار کردند و توانستند به مرحله بعد صعود کنند.

درخشان مشکلات بدنی بازیکنان پرسپولیس را پذیرفت و گفت: ما در اردوی کیش تلاش کردیم این مشکل را برطرف کنیم اما نمی توانستیم خیلی فشار بیاوردیم. به همین خاطر در این بازی هم کمی مشکل داشتیم ولی خوشحالم که در طول 90 دقیقه بازیکنانم خوب جنگیدند و امیدوارم در آینده هم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و 90 دقیقه جنگنده بازی کنیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد عملکرد پیام صادقیان نیز گفت: پیام بازیکن با کیفیتی است که باید از نظر بدنی آماده تر شود. قطعا روی این مشکل کار خواهیم کرد تا صادقیان بتواند در دیدارهای آینده برای پرسپولیس بهتر بازی کند.

درخشان در مورد جعلی بودن کارت پایان خدمت شجاع خلیل زاده بازیکن تیم سپاهان گفت: خلیل زاده نفر هفتم لیستی بودند که قبلا اعلام شده بود اما آمد جلوی پرسپولیس بازی کرد. اول اسامی بازیکنان پرسولیس اعلام شد اما اسم خلیل زاده نبود ولی بعدش مشخص شد که اسم این بازیکن هم در بین متخلفین کارت معافیت وجود دارد. باشگاه در حال بررسی این موضوع است. چرا این بازیکنان را به تیم های نظامی دیگر نمی دهند و اولویت را به تراکتورسازی داده اند و انهایی که اضافه آمده اند را به تیم های دیگر دادند. نمی دانم چرا تنبیهات برای پرسپولیس است و تشویق ها برای تیم های دیگر است. به باشگاه گفته ام پیگیری کنند که اگر خلیل زاده محروم بوده چرا مقابل پرسپولیس بازی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور مجتبی محرمی در تمرینات پرسپولیس گفت: ایشان چند وقت است که کنار تیم ما حضور دارند. قصد دارم برای مجتبی حکم مشاوره فنی را بزنم و از نقطه نظراتش استفاده کنم. همچنین آقای رضا وطنخواه هم مشاور ما خواهند بود.