به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۰:۴۰ امروز چهارشنبه در دومین بازی خود در رقابتهای جام جهانی ژاپن به مصاف تونس رفته است که ست نخست این بازی با برتری ۲۵ بر ۱۷ تیم کشورمان خاتمه یافته است.

تیم ایران در این دیدار دو تغییر در ارنج اصلی خود داشت. امیر غفور در پست پشت خط زن جانشین شهرام محمودی شد که روز گذشته مصدوم شده بود و مجتبی میرزاجانپور هم به عنوان دریافت کننده جانشین فرهاد قائمی شد. سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، عادل غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) دیگر بازیکنان کشورمان در شروع بازی بودند.

دو تیم در ابتدای بازی سعی داشتند بیشتر همدیگر را آنالیز کنند به همین خاطر پا به پای هم پیش رفتند. از امتیاز پنجم بود که تونس از اشتباهات بازیکنان کشورمان استفاده کرد و با کسب چند امتیاز توانست وقت اول استراحت فنی را ۸ بر ۶ به سود خود ثبت کند.

با تجزیه و تحلیلی که آنالیزورهای ایران در اختیار کواچ قرار داده بودند و نکاتی که سرمربی تیم ملی به بازیکنان منتقل کرد در ادامه کار تیم ایران حریف را تحت فشار قرار داد و در دفاع روی تور مهاجمان تونسی را کنترل کرد تا وقت دوم استراحت فنی این ست ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران تغییر کند. تیم کشورمان که سرویس‌های خوبی را روانه زمین حریف می کرد فاصله را افزایش داد و در نهایت این ست را ۲۵ بر ۱۷ برنده شد.