به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین؛ بازیکن شماره 16 تیم ملی یک بار دیگر گلی سرنوشت ساز زد. رضا قوچان نژاد در دقیقه 90 بازی ایران - امارات دروازه حریف را باز کرد تا تیم ملی با یک گل حریف را شکست دهد و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شود.
تیم ملی با برد امارات 9 امتیازی شد و حالا احتمالا در مرحله بعد به ژاپن نمی خورد. گلی که رضا قوچان نژاد زد، علاوه بر اینکه ایران را سرگروه کرد، باعث شکست تیمی شد که طی چند سال اخیر کری زیادی با تیم ملی ایران داشته است. قوچان نژاد از وقتی که به تیم ملی ایران آمده گل های سرنوشت سازی زده است. او در سه بازی آخر تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی، زمانی که کمتر کسی امیدی به صعود تیم ملی داشت دو بار گل سه امتیازی زد. ابتدا گل او در بازی با قطر برای ایران سه امتیاز به ارمغان آورد.
پس از آن هم در بازی سرنوشت ساز با کره جنوبی در اولسان، تک گل مسابقه را گوچی زد تا سه امتیاز سرنوشت ساز برای تیم ملی بگیرد و ایران به جام جهانی برود. حالا و پس از گذشت یک سال و نیم از آن گل، گوچی همچنان برای تیم ملی گل سرنوشت ساز می زند. گلی که او در بازی با امارات زد، سرنوشت ایران در مرحله بعد را رقم زد و ایران را به عنوان سرگروه به مرحله بعدی جام ملت های آسیا برد.