~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس عشرت شاه محمدی نایب رییس فدراسیون بانوان کاراته ، اظهار داشت: ما در کومیته انفرادی 3 مدال( یک طلا، یک نقره و یک برنز در کومیته انفرادی) کسب کردیم. یک برنز در کاتای تیمی کسب کردیم. البته در کومیته تیمی 50 درصد ترکیب تیم تغییر کرده بود و نفرات جدیدی به تیم اضافه شده بودند که سال گذشته در ترکیب تیم ما نبودند.

وی در ادامه افزود: نبود کاپیتان با تجربه ای مثل پگاه زنگنه احساس می شد. یکی دیگر از عواملی که وجود داشت این بود که ژاپنی ها از شرایط میزبانی استفاده کرده و 9 مدال طلا کسب کردند. آنها از تمام شرایط استفاده کردند و قدرتمندانه قهرمان شدند. نداشتن دیدار تدارکاتی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا باعث شد کادر فنی خیلی نتواند نقاط ضعف و قوت را شناسایی کند.

نایب رییس فدراسیون کاراته در ادامه خاطر نشان کرد: عملکرد کادر فنی رضایت بخش بود. امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان نواقصی که در این رقابت ها شاهد بودیم رفع شود و یک تیم شایسته راهی مسابقات جهانی شود.

شاه محمدی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد سرمربی بانوان رضایت دارید یا خیر گفت: بداغی یکی از مربیان بسیار کار آمد با یک کارنامه موفق است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این کادرفنی ادامه همکاری خواهید داد یا خیر گفت: فدراسیون از چنین مربی قطعا استفاده خواهد کرد.