~~اظهار داشت: تیم خوبی بودیم و ژاپن را مجبور کردیم که از جناحین به سمت دورازه ما بیاید. ژاپنی‌ها بازیکنان خوبی داشتند که همه کار در زمین می‌کردند در دقیقه 45 تا 60 سه گل خوردیم که این موضوع را نمی‌توانم هضم کنم. در مقابل دومین تیم خوب آسیا قرار گرفتیم.

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای مهاجرین دارد عنوان کرد: راه حلی که به ذهن من می رسد این است که اگر افعانی‌های مقیم ایران نمی‌توانند به آلمان بیایند ما می‌توانیم بیاییم اما کیفیت خیلی مهم است.

وی در مورد اینکه آیا با یک برد و دو شکست شانسی برای صعود تیمش قائل است اظهار داشت: اگر بخواهیم واقع بین باشیم شانسی نداریم در 2 بازی 12 گل خوردیم ژاپن سطحش فرق می کند و به تیم اول نمی‌رسیم. بسیار سخت است که تیم دوم صعود کنیم باید گل‌های زیادی بزنیم که خیلی دشوار است.

سرمربی افغانستان در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: از لحاظ نتیجه ایران برای ما خوب نبوده است چرا که 2 بار با نتیجه 6 بر صفر باختیم به نظرم هواداران ما بهترین در دنیا هستند. 2 بازی است که 6 گل می‌خوریم اما هواداران همچنان تیم را تشویق می‌کنند فوتبال در افغانستان زیاد سابقه ندارد باید فلسفه فوتبال را در افغانستان عوض کنیم و برای این موضوع نیاز به زمان داریم شاید روزی به ژاپن برسیم اما کار دشواری داریم.

وی در مورد اینکه چرا یک روانشناس در کنار تیم نیست یادآور شد: موافق این موضوع نیستم مشکل ما روحی و روانی نبود در سطح ژاپن نبودیم بهترین روانشناس خود سرمربی است مشکل ما این است که نمی‌توانیم بازیکنان را زیاد در اختیار داشته باشیم فکر می کنم باید برای این موضوع یک راه حل بیندیشیم.