به گزارش پارس به نقل از مهر، اوضاع استقلال به گونه‌ای جلو می‌رود که کسی نمی‌تواند آینده را پیش بینی کند، در واقع کمبود‌های مالی و اختلاف‌های موجود فعلا زیر سایه نتایج چهار هفته اول استقلال گم شده است اما با این وجود بسیاری از موارد وجود دارد که نشان از عدم اعتماد به روزهای آتی است.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد مسئولان آلومینیوم اراک که می‌دانند منصور پورحیدری از شرایط این روزهای استقلال راضی نیست و این عدم رضایت را بارها به هیات مدیره و مدیر‌عامل اعلام کرده و اقدامی از سوی آنها ندیده، زیر پای سرپرست استقلال نشسته‌اند و می خواهند به هر شکل ممکن او را به اراک ببرند.

در واقع آنها در انتظار پایان صبر پورحیدری در استقلال هستند، صبری که در صورت ادامه این روند ممکن است قبل از نیم فصل اتفاق بیافتد و استقلال پورحیدری را از دست بدهد. باید دید مشکلات مالی و اختلافات داخلی استقلال ادامه پیدا می‌کند یا اینکه افشارزاده این شرایط را جمع و جور می‌کند؟

لازم به ذکر است استقلال در طول چهار هفته از شروع لیگ، با مشکلات بسیاری از جمله قهرهای کرار، شهباز زاده، ابراهیمی، ریوالدو، بیانیه علیه پیشکسوتان، قهر معاونان، دوشغله بودن افشارزاده و ... مواجه شده است.