به گزارش پارس به نقل از ایسنا صادق ورمزیار درباره شکست سنگین استقلال برابر تراکتورسازی گفت: خود تراکتوری‌ها هم فکر نمی‌کردند که با این نتیجه بازی را ببرند. واقعا این شکست سنگین غیرقابل پیش‌بینی بود و به نظرم دلیل اصلی شکست استقلال ترکیب اشتباه قلعه‌نویی بود. البته خود قلعه‌نویی بعد از بازی مسئولیت را گردن گرفت اما کاش به نقدهای پیشکسوتان زودتر گوش می‌داد تا این نتایج رقم نخورد. به هرحال اتفاقی که نباید، رخ داد و سهمیه آسیایی استقلال هم پرید. خیلی قبل‌تر گفته بودیم تعویض‌ها و ترکیب‌های قلعه‌نویی اشتباه است و این که از دستیارانش کمک نمی‌گیرد اما کسی گوش نداد. کنار گذاشتن کریمی و حیدری در بازی با تراکتورسازی اشتباه بزرگ بود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به این که بیک‌زاده با وجود سه روز تمرین نکردن در مقابل تراکتورسازی فیکس بازی می‌کند و بعد از تعویض هم بطری آب را شوت می‌کند، چیست، گفت: اگر این بازیکن به خاطر مشکلات مالی در تمرینات حاضر نشده، طبیعتا باید از کیفیت آرمانی دور شود و به نظرم قلعه‌نویی به نوعی با بازی دادن به او باج می‌دهد. قلعه‌نویی قبلا برابر چنین مسائلی می‌ایستاد اما فکر می‌کنم وارد مماشات با بازیکنان شده است. در گذشته هم گفتم که مدارا با کرار اشتباه است و اعتقاد دارم قهر بازیکنان از تیم به دلیل مشکلات مالی به خاطر مماشات با کراری بوده که هر وقت می‌خواست، به تمرین می‌رفت یا در اردوها حاضر می‌شد. شاید آندو هم همین کارها را می‌کرد که در نهایت منجر به جدایی‌اش شد اما می‌خواهم این را بگویم که وقتی به جاسم کرار و آندو چیزی نمی‌گویید، طبیعی است برای بقیه سوءتفاهم شود. این نکته را هم بگویم که این صحبت من به خاطر علاقه‌ام به قلعه‌نویی است و چون دوست ندارم که رزومه او از بین برود، این حرف‌ها را می‌زنم و خدایی ناکرده قصد ایجاد مشکل ندارم.

پیشکسوت استقلال افزود: متاسفانه قلعه‌نویی در این فصل به مشکلات دفاعی تیمش توجه زیادی نداشت. در بازی با تراکتورسازی همه می‌دانستند که قدرت تراکتورسازی در فاز تهاجمی‌اش است و ضعف استقلال در فاز دفاعی اما می‌بینیم قلعه‌نویی برای ترمیم این مشکل در مقابل تراکتور کاری نمی‌کند و در نهایت به راحتی تیمش شکست می‌خورد. باز هم می‌گویم که امیدوارم کسی از صحبت‌های من ناراحت نشود.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش ادامه همکاری قلعه‌نویی با استقلال مفید است یا نه، گفت: به نظرم بهتر است که قلعه‌نویی یک سال به خودش استراحت دهد. فکر می‌کنم که مشغله فکر او زیاد شده و تمرکز لازم را ندارد. برای همین تصمیم‌های صحیحی نمی‌گیرد. قبلا هم گفتم که بهتر است مثل گوآردیولا که یک سال به خودش استراحت داد، قلعه‌نویی هم یک سال استراحت کند و با قدرت به فوتبال برگردد.

ورمزیار در پاسخ به سوالی درباره نتیجه داربی 80 اظهار کرد: خارج از همه نقدهایی که به قلعه‌نویی داریم، اعتقاد دارم که این بازی مال ماست. ما این بازی را حتما می‌بریم.

وی درپاسخ به پرسشی مبنی بر این که شیرین‌ترین خاطره‌اش از داربی‌ها کدام است، گفت:‌ شیرین‌ترین خاطره‌ام همان بازی است که دو بر دو مساوی‌ و آخرش هم دعوا شد. ما خیلی خوب بودیم و گل اول استقلال را هم من زدم. مطمئنم اگر تماشاگران پرسپولیس به زمین نمی‌آمدند ما گل سوم را هم در آن بازی می‌زدیم.