به گزارش پارس به نقل از ایسنا میرشاد ماجدی درباره بیانیه باشگاه استقلال مبنی بر این که او نباید صحبت‌های جریان‌دار و خط‌دار کند، در غیر این صورت اقدام به افشای اشکالات دوران مدیریتی وی می‌کند، گفت: خیلی خوشحال می‌شوم که آقایان اشکالاتی را که در دوران مدیریتی من وجود داشته، بیان کنند. این بیانیه‌ها را کسانی می‌نویسند که حتی یک عکس با شورت و لباس ورزشی ندارند. بحث خط‌داری هم تا به حال نکرده و فقط واقعیت‌ها را بیان کرده‌ایم. کسی که این بیانیه را نوشته مطمئن باشد از خودش و خانواده‌اش استقلالی‌تر هستیم و قلب‌مان هم برای استقلال می‌تپد.

سرپرست فصل گذشته استقلال درباره حاشیه‌های ایجاد شده از سوی جاسم کرار و عدم برخورد مناسب از سوی باشگاه استقلال با این بازیکن اظهار کرد: ما می‌گوییم اگر بازیکنی تخطی کرده باید جلوی او را بگیرند نه این که بیایند و به پیشکسوتان بگویند شما حرف نزنید! شما اگر واقعا دلسوز این باشگاه بودید، در حال حاضر که مسئولیت دارید در مقابل این بدرفتاری‌ها می‌ایستادید. به جای پاسخ دادن به منتقدان، در مقابل رفتارهای زشت و ناپسند می‌ایستادید. سایت باشگاه هم محل بیانیه‌نویسی آقایان شده است. آیا پیشکسوتان باید ساکت شوند تا شما هر کاری که می‌خواهید انجام دهید؟ هر کسی حرف بزند آدم بدی می‌شود.

ماجدی با بیان این که این صحبت‌ها نشان دموکراسی نیست، گفت: باید به منتقدان اجازه دهید که صحبت کنند. من پیشکسوت استقلال هستم و در این باشگاه کار کرده‌ام و حق دارم درباره تیمم صحبت کنم؛ چرا که دلم برای این تیم می‌سوزد. کسی که بیانیه را نوشته یک ساعت هم در زمین فوتبال حضور نداشته و متاسفم برای مدیریت باشگاه که سایت را در اختیار این آقایان قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد:‌ از مصاحبه کردن هیچ دستمزدی نمی‌گیرم و فقط واقعیت‌ها را می‌گویم. برای چنین کسانی متاسفم که راجع به پیشکسوتان چنین مطالبی را می‌نویسند. حتی حسن روشن هم که برای او احترام زیادی قائلم بارها نسبت به این موضوع متذکر شده است اما آقایان خودشان را به خواب خرگوشی زده‌اند. می‌خواهند با این صحبت‌ها جو را به نفع بازیکن کنند در صورتی که همه می‌دانند تخطی از سوی بازیکن بوده و او باید پاسخگو باشد. چون نمی‌توانند جواب بازیکن را بدهند می‌خواهند فرافکنی کرده و اذهان عمومی را مشوش کنند.