به گزارش پارس به نقل از تسنیملوئیز فن‌خال اعتراف کرد که در فصل جاری قصد دارد از مروان فلینی، هافبک تیمش به عنوان یک مهاجم استفاده کند.

شیاطین سرخ در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال هنوز نتوانسته‌اند جای خالی دو مهاجم پیشین خود یعنی رادامل فالکائو و روبین فن‌پرسی را پر کنند و اخیراً نیز پدرو رودریگس، مهاجم پیشین بارسلونا در آستانه پیوستن به آنها ترجیح داد به آقای خاص در چلسی ملحق شود.

به همین دلیل فن‌خال تصمیم گرفته از بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارد برای تقویت خط حمله تیمش استفاده کند و هافبک پیشین اورتون را برای این کار در نظر گرفته است.

فن‌خال در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت تیمش با بروژ بلژیک در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: فلینی می‌تواند در پست یک شماره 9 (مهاجم نوک) یا شماره 10 (هافبک بازیساز) بازی کند. او توانایی بازی به عنوان شماره هشت (هافبک تهاجمی) و شماره شش (دفاع چپ) را هم دارد. امسال اما او در پست شماره 9 و شماره 10 بازی خواهد کرد، چون ما برای سایر پست‌ها گزینه داریم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه در پاسخ به این سؤال که در این فصل عملکرد کدام بخش از تیمش بیش از همه رضایت او را جلب کرده است، اظهار داشت: تا الان، بدون شک نظم کار دفاعی‌مان. من فوتبال را به چهار برهه و مقطع تقسیم می‌کنم که ما دو مقطع از آن را داریم و فکر می‌‌کنم آن زمانی است که حریف توپ را در اختیار دارد و ما در بهترین شرایط قرار داریم. ما این موضوع را سال گذشته ثابت کردیم و اکنون هم داریم به روند بازی‌های بدون گل‌خورده‌مان ادامه می‌دهیم، پس این فاکتور بسیار مهمی است. با این حال باید عملکردمان را هنگام در اختیار داشتن توپ هم ارتقا دهیم.

تیم فوتبال منچستریونایتد امشب در شرایطی در دور برگشت از پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به خانه بروژ بلژیک می‌رود که در دور رفت از این رقابت‌ها موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.