به گزارش پارس به نقل از کاپمسعود شجاعی در رابطه با آخرین وضعیتش و انتخاب تیم جدید خود که در فاصله یک هفته مانده تا پایان نقل و انتقالات لیگ های اروپایی  همچنان انجام نشده صحبت هایی را انجام داد که در ادامه متن کامل آن را می خوانید:

*از وضعیت خودت در روزهایی که همچنان بدون تیم هستی بگو.

من همچنان در تهران به سر می برم و تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال می کنم. از نظر بدنی هیچ مشکلی ندارم و امیدوارم در روزهای آینده بتوانم تصمیم خوبی برای آینده ام بگیرم.

*فقط یک هفته تا پایان نقل و انتقالات لیگ های اروپایی باقی مانده. هنوز هم به حضور در اروپا امیدوار هستی؟

بله. مذاکراتم با چند تیم اسپانیایی از طریق مدیربرنامه هایم ادامه دارد و باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. قطعا اگر قرار باشد به اروپا برگردم باید در همین یک هفته کارهای انتقالم نهایی شود اما هنوز چیزی قطعی نشده که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.

*قبل از این گفته بودی لاس پالماس به تو پیشنهادی داده و احتمالا به این تیم برمی گردی.

بله. همچنان گزینه نخستم لاس پالماس است. من خاطرات خوبی از حضور در این تیم دارم و امیدوارم بتوانم بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کنم.اتفاقا دیشب این تیم اولین بازی خود را در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید انجام داد که من هم این بازی را مشاهده کردم. به نظرم تیم خوبی از سوی مسئولان این باشگاه راهی لالیگا شده که حتی توانست تیم بزرگی مثل اتلتیکو مادرید را متوقف کند.

*اگر شرایط حضورت در اسپانیا مهیا نشد تکلیف چه می شود؟

همزمان با مذاکراتم با تیم های اسپانیایی با چند تیم قطری هم صحبت کردم. از قطر پیشنهادات بیشتری دارم. اگر این یک هفته بگذرد و نتوانم به اسپانیا بروم قطعا به یکی از این پینشهادات قطری پاسخ مثبت خواهم داد.

*ممکن است به تیم الشحانیه که فصل گذشته در آن بازی می کردی و در لیگ دسته دوم قطر حضور دارد برگردی؟

فکر نمی کنم دیگر شرایط بازگشتم به این تیم مهیا باشد چون من تصمیم دارم در لیگ دسته اول قطر به میدان بروم و با مسئولان باشگاه الشحانیه برای جدایی به توافق رسیدم. بندهایی در قراردادم با این باشگاه وجود داشت که می توانستم آن را یکطرفه فسخ کنم.

*تو تنها لژیونر ایرانی هستی که هم اکنون در هیچ تیمی فعالیت نمی کنی این موضوع برای خودت نگران کننده نیست؟

شرایط من امسال طوری رقم خورد که مجبور بودم تا الان صبر کنم. به هر حال هرچه قسمت باشد برای من هم اتفاق می افتد اما جای نگرانی وجود ندارد. در یک هفته آینده هم با تیم های اسپانیایی و قطری مذاکره می کنم که اگر به نتیجه رسیدیم به یکی از این کشورها خواهم رفت و اگر نه که دیگر هیچ.

*یعنی ممکن است بدون تیم بمانی؟

فعلا نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم اما مطمئنم هرچه پیش می آید برای من خیر خواهد بود.

*کی روش هم امروز بعد از مدت ها به ایران بازگشت و اردوی تیم ملی نیز به زودی آغاز می شود.

از بازگشت کی روش خوشحال هستم اما طبیعی است که سرمربی تیم ملی برای برگزاری اردو به ایران بازگردد. قرار نبود اتفاقی به غیر از این بیفتد. امیدوارم که شرایط برای ادامه کار تیم ملی مهیا باشد.

*قطعا در اردوی آینده تیم ملی برای بازی با گوام و هند هم حضور داری؟

من هیچ مشکلی از نظر آمادگی بدنی و مصدومیت برای حضور در تیم ملی ندارم و مثل همیشه اگر توسط کی روش به تیم ملی دعوت شوم با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود. البته شاید قبل از برگزاری اردوی تیم ملی به خاطر مذاکره با تیم های خارجی از ایران خارج شوم اما به محض آغاز اردو به ایران باز خواهم گشت.