به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران تیم ملی فوتبال کشورمان امروز ساعت 18 تمرین خود را در ورزشگاه پاس قوامین تهران (دستگردی) برگزار کرد.
 
قبل از آغاز تمرین کنفرانس خبری تیم ملی برگزار شد که سعید عزت‌الهی، روزبه چشمی و فرشاد احمدزاده در آن شرکت کردند.
 
*عزت‌اللهی: امیدوارم در لیست بعدی تیم ملی هم باشم
 
هافبک تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از تمرین امروز حاضر شد و گفت: خدا را شکر می‌کنم که زحماتم از چشم کی‌روش دور نماند.
 
بازیکن تیم ملی گفت: وقتی به فوتبال اسپانیا رفتم اولین هدفم پیشرفت بیشتر بود تا بتوانم به تیم ملی برسم. خدا کمک کرد و تلاشم از نگاه سرمربی پنهان نماند و به تیم ملی دعوت شدم. از او تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد تا به هدفم برسم. امیدوارم در لیست بعدی تیم ملی هم قرار بگیرم و بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا شرایط سنی حضور در تیم ملی فوتبال جوانان را دارد یا خیر ، گفت: دیگر سنم به تیم ملی جوانان نمی‌خورد و پس از بازی‌های آسیایی میانمار از رده سنی جوانان خارج شدم و هم‌اکنون تنها می‌توانم برای تیم امید و بزرگسالان بازی کنم.
 
عزت‌اللهی همچنین در پاسخ به تفاوت فضای حاکم بر فوتبال اروپا و ایران گفت: فوتبال اروپا تنها از نظر امکانات فاصله زیادی با فوتبال ایران دارد. ما از نظر استعداد فوتبالی در کشور خیلی بهتر از فوتبال اروپا هستیم. تنها زیرساخت‌هاست که میان فوتبال ایران و اروپا اختلاف زیادی ایجاد کرده است چرا که ما از نظر استعداد چیزی از آن‌ها کم نداریم و حتی از آن‌ها بهتر هستیم.
 
وی ادامه داد: در ابتدای حضورم در اسپانیا شرایط سخت بود تا با محیط عادت کنم اما با کمک مسوولان باشگاه، توانستم شرایط بهتری به دست آورم.
 
*چشمی: در هر پستی که باشم، می خواهم به تیم ملی کمک کنم
 
مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید دعوت از بازیکنان جوان نشان می‌دهد کی‌روش لیگ را زیر نظر داشته است.
 
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: در همه کشورها بازیکنان از تیم امید به بزرگسال دعوت می‌شوند و در تیم ملی ما هم یازده نفر از تیم امید دعوت شدند که به نظرم باز هم می‌توانستند بازیکنان دیگری حضور داشته باشند.
 
وی در ادامه درباره تفاوت‌های تمرینات خاکپور و کی‌روش گفت: تمرین‌های خاکپور به روز است و از این نظر با کی‌روش قابل مقایسه است. شاید صعود به المپیک 2016 ریو مردم را از صعود به جام جهانی خوشحال‌تر کند.
 
چشمی در ادامه در خصوص پستی در که تیم ملی بازی می‌کند، گفت: من در تیم باشگاهی خودم به عنوان هافبک دفاعی فعالیت می‌کنم اما در تیم امید و بزرگسال به عنوان مدافع بازی خواهم کرد. البته در تیم ملی هر جایی که باشم با قدرت تمام تلاش خودم را انجام خواهم داد.
 
*احمدزاده: هدف اول من موفقیت تیم ملی است
 
بازیکن تیم ملی فوتبال پیش از تمرین امروز در جمع خبرنگاران گفت: در تیم ملی جو بسیارخوبی حاکم است و بچه ها همه با یکدیگر صمیمی هستند.
 
بازیکن تیم ملی گفت: کی‌روش به لیگ نظر خوبی داشته و این مسئله باعث شد تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود و همه تیم‌ها دیده شوند و با یکدیگر رقابت کنند.
 
وی در ادامه گفت: تیم ملی جو بسیار خوبی را دارد و بزرگان تیم در تیم ملی بزرگی می‌کنند و با یکدیگر صمیمی و دوست هستند. جو تیم ملی دوستانه است و اردوها باعث شده که بازیکنان کنار یکدیگر قرار بگیرند. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و در واقع تمامی بازیکنان عملکردشان خوب باشد تا اردوی خوبی را برگزار کنیم.
 
احمدزاده در پایان درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی و اینکه آیا خودش در لیست نهایی حضور خواهد داشت یا نه، گفت: ابتدا بازی دوستانه‌ای با ازبکستان خواهیم داشت که برگزاری این اردوها برای حضور در همین بازی تدارکاتی است. بعد از آن هم برای مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملتها باید به مصاف ترکمنستان برویم. در خصوص حضور خودم در لیست نهایی هم باید بگویم هدف اول من در تیم ملی پیشرفت است و برای موفقیت تیم ملی هم تلاش خواهم کرد. امیدوارم هر چیزی که قسمت باشد اتفاق بیفتد.
 
سوت تمرین ساعت 18:20 زده شد.
 
بازیکنان پس از گرم کردن به پاسکاری کوتاه پرداختند.
 
سپس بازیکنان به صحبت‌های سرمربی تیم ملی گوش دادند و کی روش نکات لازم را به ملی پوشان یادآور شد.
 
بازیکنان در 3 گروه سبز، قرمز و سفید همانند روزهای گذشته به فوتبال درون تیم پرداختند.
 
پژمان منتظری مدافع تیم ملی به طور اختصاصی زیر نظر دکتر دیگو تمرین می‌کند.
 
امروز رضا قوچان‌نژاد به تمرین تیم ملی نرسید و فردا به تمرینات اضافه خواهد شد.