به گزارش پارس به نقل از فارس امیر عابدینی در خصوص پستی که در اینستاگرام منتشر کرده و باعث جنجال شده است، اظهار داشت: واقعیت این است که حرف مردم دیگر خریدار ندارد. گاهی مواقع اگر کسی حرف کارشناسی می‌زند از او ناراحت می‌شوند. من یک حرف کارشناسی در جایگاه امیر عابدینی و در شخصیت حقیقی زدم نه حقوقی.

وی افزود:‌مگر من تا به حالا گفته‌ام افشارزاده که رئیس دفتر وزیر ورزش است چه کار می‌کند؟‌ من چون گفتم خطای بازیکن استقلال گرفته نشد ولی خطای بنگر گرفته شد، گناه کرده‌ام؟ اگر آن خطا بوده پس خطای بازیکن استقلال هم باید خطا گرفته می‌شد پس چرا یک بام و دو هوا؟ شب گذشته بازی بین دو تیم استقلال برگزار می‌شد و من هم دخل و تصرفی در این تیم‌ها نداشتم فقط گفتم اگر آن صحنه خطا بود حرکت بازیکن استقلال هم خطا بود. نمی‌شود که هر دو نفر درست تصمیم گرفته باشند.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در ادامه تأکید کرد: وقتی افشارزاده در وزارت ورزش حق دارد ارتباطات فوتبالی‌اش را حل کند چرا من  که در هیأت رئیسه سازمان لیگ هستم حق اظهارنظر نداشته باشم. من هیچ وقت خطی نبوده‌ام ولی الآن اتفاقاتی می‌بینم که باید آنها را بازگو کنم. متأسفانه آقایان توپ را به زمین تاج و سازمان لیگ می‌اندازند مگر چینش داوری دست تاج است یا مگر سازمان لیگ داوران را انتخاب می‌کنند؟ من می‌فهمم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و به خاطر همین مسائل حرف می‌زنم. بعضی‌ها هم در استقلال کم ظرفیت هستند و دوستانش را تحریک می‌کنند که در صفحات مجازی فحاشی کنند.

عابدینی در پاسخ به این سؤال که قبول دارید این اظهارنظر شما به خاطر پرسپولیسی‌ بودنتان شائبه ایجاد می‌کند، گفت: من پرسپولیسی‌ام ولی در جایگاه حقیقی. اگر من اشتباه می‌کنم چرا آقای اصفهانیان اشتباه داورش را تأئید کرد؟ چون عابدینی گفته به خیلی از آقایان برخورده است. من فقط هشدار دادم الآن هم بازی چهارم است و نه استقلال قهرمان شده و نه پرسپولیس به برزخ رسیده است. این هشدار من را جدی بگیرید. اینها را سرپوش می‌گذاریم که قصه تراکتور اتفاق می‌افتد و همین‌ها می‌شود که یک داور به دادکان آنگونه حرف می‌زند. از قول من بنویسید عابدینی حرفش را می‌زند حتی اگر به دوستان بر بخورد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد:‌ من اگر به عنوان کسی که در سازمان لیگ هستم حق حرف زدن ندارم آیا این حق است که وزارت ورزش مدیرعامل باشگاه رقیب پرسپولیس را به عنوان یکی از حوزه‌های وزارتی‌اش انتخاب کند، چرا وقتی هدایتی با تاج جلسه می‌گذارد تا بلیت بازی‌های پرسپولیس را بخرد بلافاصله از دفتر وزیر زنگ می‌زنند و می‌گویند چرا آن آقا به سازمان لیگ آمده است؟ ما یک هیأت مدیره داریم که باید از وزارت ورزش اجازه بگیرد که کانال آن وزارتخانه مدیرعامل باشگاه استقلال است.

وی افزود: امیر خادم بعد از دو سال مدعی می‌شود در کاری که اختیار نداشت نباید مسئولیت قبول می‌کرد. آقایانی که خادم را در آنجا گذاشتید هم به او ضربه زدید و هم به پرسپولیس. آنهایی که حالا یقه‌های خود را می‌بندند در گذشته چه می‌کردند؟ آیا این آدمها یک روز جبهه را دیده‌اند؟ پس اصلح و صالح چگونه انتخاب می‌شوند؟ من این حرف را می‌زنم آنهایی که فنی بلدند خیلی چیزها را می‌فهمند. «در بخور بخور مهندسی آقایان خیلی چیزها نمی‌خورد ولی آن را جا می‌اندازند!». آقایانی که امروز به استقلال آمده‌اند از بزرگان این تیم بپرسند در آن زمان که من مسئولیت داشتم چه کمک‌هایی به این تیم کردم. از اولیایی‌ها،‌پورحیدری‌ها، جباری‌ها، حاج‌محمدها و منزوی‌ها بپرسید که من چه کمک‌هایی به استقلال کردم. این افراد استخوان‌خورد کرده هستند نه کسانی که امروز آمده‌اند و همه چیز را مصادره کردند وگرنه اینقدر راحت می‌شد از کنار حرف من گذشت که مثلاً عابدینی حرف کارشناسی زده است.

عابدینی در پایان تأکید کرد:‌ یک جواب دیگر می‌دهم، بر اساس قانون آن زمانی که به عنوان هیأت رئیسه انتخاب شدم مدیرعامل باشگاه بودم و همانطور که آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بود و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شد، امروز هم آقای افشارزاده مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش است و مدیرعامل استقلال.