به گزارش پارس به نقل از تسنیم رضا نوروزی در مورد باخت تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که هوا بسیار گرم بود. من خودم بچه اهوازم، ولی تا به امروز چنین گرمایی را تجربه نکرده بودم. زمانی که در فولاد بازی می‌کردم هوای اهواز اینقدر وحشتناک گرم نبود. تیم ما در این شرایط آب‌وهوایی با مشکل مواجه شد و این موضوع نقش مهمی در شکست‌مان مقابل استقلال خوزستان داشت.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در ادامه افزود: نیمه اول بازی پایاپای بود، ولی در نیمه دوم وقتی 10 نفره شدیم کارمان سخت شد. ما می‌خواستیم گل‌خورده را جبران کنیم، ولی چند فرصت به استقلال خوزستان دادیم. در مجموع خوب بازی نکردیم، ولی گرمای هوا تأثیر زیادی در این موضوع داشت.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در مورد شرایط بحرانی این تیم در لیگ برتر گفت: به نظر من پرسپولیس بدشانسی آورده است. در همین بازی با ذوب‌آهن، تیم پرسپولیس موقعیت‌های زیادی به‌دست آورد، ولی بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند.

وی در خاتمه تصریح کرد: پرسپولیس مطمئناً به روزهای خوبی می‌رسد و هواداران این تیم نباید یک لحظه هم دست از حمایت پرسپولیس بردارند. پرسپولیس تیم خوبی است و نباید عجولانه در مورد این تیم قضاوت کرد.