به گزارش پارس به نقل از فارسمجید جلالی در مورد وضعیت تیم سایپا و حضور این تیم در بالای جدول، گفت: از شرایط تیم رضایت دارم و امیدوارم این روند را همچنان حفظ کنیم البته کار راحتی در فوتبال نیست ولی ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم که کیفیت فنی تیم را هم همچنان ارتقا بدهیم.

وی در مورد بازی با استقلال خوزستان در روز پنجشنبه و گرمای شدید هوا در اهواز، گفت: گرما در اهواز مساله جدیدی نیست و خودم 4 سال در این شهر حضور داشته‌ام. اگر بحث سلامتی بازیکنان است که باید بگویم تیم ما سه بار در طول سال در اهواز به میدان خواهد رفت اما سه تیم دیگر اهوازی مدام باید در این شهر بازی کنند. باید در این مورد کار کارشناسی انجام شود.

جلالی در مورد اینکه پرسپولیس بعد از شکست در اهواز جنجال زیادی در مورد گرمی هوا به پا کرد، گفت: بله ما هم از اینترنت هوای اهواز را در روز پنجشنبه گرفتیم و در آن روز که بازی داریم گرمای هوا 49 درجه و رطوبت 83 درصد است و شرایط آب و هوایی بسیار سخت است.

سرمربی سایپا در مورد حاشیه‌های مدیریتی این باشگاه و شایعه‌هایی که در برخی رسانه‌ها در مورد تغییر مدیرعامل منتشر شده، گفت: من از این مسایل اطلاعی ندارم.

جلالی در مورد اینکه کفاشیان گفته نکونام که بازیکن سایپاست و نمی‌تواند مربی تیم ملی باشد، گفت: حرف درستی است و خود نکونام هم در این مورد نظرش را قبلا بیان کرده بود.