به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 3 دیدار و تداوم صدرنشینی سپاهان، شکست دوباره پرسپولیس و برتری آبی‌پوشان تهرانی مقابل همنام اهوازی به پایان رسید.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج و ترین‌های این رقابت‌ها در هفته چهارم:

نتایج هفته چهارم در یک نگاه: 

نفت 3 - ملوان 3

گسترش یک - سیاه جامگان صفر

پرسپولیس یک - ذوب آهن 2

سپاهان یک - فولاد یک

استقلال خوزستان یک - سایپا صفر

پدیده یک - تراکتورسازی صفر

راه‌آهن 2 - صبای قم یک

استقلال اهواز یک - استقلال 2

تعداد گل‌های هفته: 20 گل

میانگین گل در هر دیدار: 2،5 گل

پرگل‌ترین دیدار: یک دیدار با 6 دیدار

کم‌گل‌ترین دیدار: 3 دیدار با یک گل

بهترین تیم هفته: ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن یک بار دیگر در تهران موفق شد یک پیروزی دیگر را در کمتر از یک هفته جشن بگیرد تا به حق این تیم برای دومین هفته پیاپی به عنوان تیم برتر هفته انتخاب شود.

ذوبی‌ها در استادیوم آزادی مقابل دیدگان پرسپولیسی‌ها موفق شدند این تیم را در روزهای بحرانی‌اش با یک بازی منطقی شکست دهند. البته شاید در این مسابقه داوری کمی به سود اصفهانی‌ها بود اما در نهایت، کسب یک پیروزی دیگر در تهران باعث شده است تا این تیم به عنوان تیم هفته انتخاب شود.

در این هفته پدیده نیز در خانه موفق شد تراکتورسازی را شکست دهد و استقلال خوزستان هم سومین پیروزی پیاپی را مقابل سایپا جشن گرفت تا این دو تیم نیز به عنوان تیم‌های خوب هفته انتخاب شوند.

بهترین بازیکن هفته: محسن یوسفی

در بازی روز گذشته پدیده مقابل تراکتورسازی، محسن یوسفی، هافبک مهاجم تیم مشهدی هر کاری دلش خواست با تیم تبریزی کرد و در نهایت هم موفق شد تا گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر برساند تا این بازیکن به عنوان بازیکن برتر هفته انتخاب شود.

در همین هفته چند بازیکن دیگر از جمله عزت‌الله پورقاز از ملوان، مهرداد محمدی از راه‌آهن، رشید مظاهری از ذوب‌آهن نیز و داریوش شجاعیان از گسترش فولاد در بین بازیکنان خوب هفته بودند.

بهترین سرمربی هفته: فرهاد کاظمی

تقابل مربیان مطرح لیگ برتر در هفته چهارم به سود فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن به پایان رسید تا این سرمربی نیز به عنوان سرمربی هفته انتخاب شود.

در هفته چهارم رقابت‌ها اندیشه‌های کاظمی به تفکرات علی دایی چربید تا به جرأت بتوان این مربی را به عنوان سرمربی برتر هفته انتخاب کرد.

در همین هفته ویسی و مهاجری نیز در بین مربیان خوب هفته قرار داشتند.

مسابقه هفته: پرسپولیس - ذوب‌آهن

برای دومین هفته پیاپی مسابقه‌ای به عنوان مسابقه هفته انتخاب می‌شود که یک پای آن پرسپولیس است، هرچند که این دیدار نیز به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

در این دیدار نیز علاوه بر ثبت 3 گل، صحنه‌های زیادی روی هر دو دروازه خلق شد. در ادامه اتفاقات داوری نیز باعث شد تا این مسابقه به عنوان مسابقه هفته انتخاب شود.

اتفاقات هفته:

*سرانجام سپاهان پس از 9 برد پیاپی مقابل فولاد متوقف شد تا روند پیروزی‌هایش قطع شود.

*روند دیدارهای استقلال همچنان مثل سال گذشته است و این تیم مانند پارسال از 4 دیدار 9 امتیاز را کسب کرده است.

*پرسپولیس، نفت و تراکتورسازی به همراه فولاد همچنان روزهای ناکامی خود را سپری می‌کنند.

*ذوب‌آهنِ گل‌محمدی سال گذشته طی یک هفته در جام حذفی ابتدا استقلال و سپس پرسپولیس را شکست داد و این داستان یک بار دیگر امسال در لیگ تکرار شد.

بهترین گلزنان در پایان هفته چهارم:

3 گل: حسن بیت سعید (استقلال خوزستان) - مهرداد محمدی (راه آهن تهران)

2 گل: امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده (استقلال تهران)، شجاع خلیل زاده (تراکتورسازی تبریز)، مهدی طارمی (پرسپولیس)، غلامرضا رضایی (سایپا)، یونس شاکری (پدیده)، امید عالیشاه (پرسپولیس)، داریوش شجاعیان (گسترش فولاد)، عزت الله پورقاز و آرش افشین (ملوان انزلی) و عباس بوعذار (نفت تهران)