به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محسن بیاتی نیا  در خصوص شکست در برابر استقلال و حذف از جام حذفی، اظهارکرد: جو این دیدار خیلی دلچسب نبود، جا دارد که به استقلال تهران تبریک بگویم و امیدوارم که بتوانیم روز یکشنبه این شکست را در رقابت های لیگ برتر جبران کنیم.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه مطمئن باشید با این فوتبالی که ما بازی می کنیم روزهای بسیار خوبی در انتظارمان است، تصریح کرد: مطمئن باشید در بازی لیگ برابر استقلال عملکرد بسیار خوبی خواهیم داشت و نتیجه گیری ذوب آهن صد در صد است. در تهران استقلال را شکست می دهیم و با دست پر به اصفهان باز می گردیم.

 

 

 

این بازیکن ذوب آهن در خصوص تغییر پستش مقابل استقلال اظهارکرد: به هر حال نظر سرمربی است و من به نظر تقوی احترام می گذارم و حداکثر سعی خود را برای خوب بازی کردن می کنم.

 

 

 

بیاتی نیا اضافه کرد: اگر بازی به وقت اضافه و پنالتی کشیده می شد خیلی بهتر بود، اما در نهایت استقلال پنالتی خود را تبدیل به گل کرد و ما گل نکردیم.

 

 

 

مهاجم ذوب آهن اصفهان پیرامون دیدار با آبی پوشان پایتخت در لیگ برتر یادآورشد: ما صد در صد برای انتقام این باخت به تهران می رویم، و نقاط قوت استقلال را خواهیم بست.