به گزارش پارس به نقل از ایسنا، چلسی فصل جدید لیگ برتر انگلیس را خوب شروع نکرده است. این تیم در دیدار نخست خود در استمفوردبریج با نتیجه دو بر دو برابر سوآنزی متوقف شد و در هفته دوم هم شکست سنگینی داشت و با نتیجه 3 بر صفر برابر منچسترسیتی تن به شکست داد تا شرایط برای این تیم بسیار سخت شود.

آلن شیرر، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به انتقاد از فابرگاس پرداخت و او را دلیل شروع بد چلسی در فصل جدید دانست. او گفت: دیدار اخیر چلسی برابر منچسترسیتی را در نظر بگیرد. من اصلا در این دیدار حضور فابرگاس را حس نکردم. او در بازی گم بود و اصلا نمی‌دانست چه می‌خواهد بکند. فابرگاس در میدان دو وظیفه دارد یا این که به عنوان هافبک بازی‌ساز فعالیت کند و مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد یا این که به عنوان هافبک دفاعی به خط دفاعی تیمش کمک کند. او هیچکدام از این دو وظیفه را انجام نداد.

او ادامه داد: وقتی به یک بازیکن چند ماموریت را می‌دهند، ذهن او درگیر می‌شود و ممکن است که هیچکدام از این ماموریت‌ها را به خوبی انجام ندهد. فابرگاس در درجه نخست در کارهای دفاعی بد ظاهر شد. او نتوانست به ماتیچ کمک کند و بارها داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو روی دروازه چلسی خطر ایجاد کردند. گذشته از این فابرگاس نتوانست به عنوان هافبک بازی‌ساز دیگو کاستا را در موقعیت گلزنی قرار دهد. او باید خط حمله تیمش را تقویت می‌کرد اما در این کار هم ناکام بود. او اصلا هیچ کاری برای تیمش در میانه میدان انجام نداد.

فابرگاس فصل قبل از بهترین بازیکنان چلسی و لیگ جزیره بود. او بیشترین پاس گل را داشت تا سهم بسزایی در قهرمانی تیمش داشته باشد.