به گزارش پارس به نقل از کاپ آرش نجفی در خصوص اعلام فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه در خصوص پرونده ممدوتال سه هفته زمان دارد تا خطر کسر امتیاز این تیم را تهدید نکند پاسخ داد: این موضوع درست است اما باید بگویم رایی که صادر شده است قابل تجدید نظر است. اما موضوع پرونده ممدوتال به این صورت است که ما قبلا با وکیل پرتغالی این بازیکن به توافق رسیدیم که بدهی این بازیکن را در 4 قسط پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم  ایران ما نتوانستیم این مبلغ را که قرار بود روز 25 جولای واریز شود پرداخت کنیم و با 6 روز تاخیر این مبلغ واریز شد و به همین دلیل دیگر وکیل ممدوتال پاسخگوی ما نبود و همانطور که برای اروپایی ها هیچ بهانه ای قابل قبول نیست او از دست ما ناراحت شد.

نجفی ادامه داد:ما بعد از اخطار فیفا ده روز فرصت داشتیم تا دلایل حکم را از فیفا درخواست کنیم که این نامه را دیروز ارسال کردیم و در حال حاضر 21 روز فرصت داریم که به CAS اعتراض کنیم.  در حال حاضر تنها استراتژی باشگاه این است که فعلا زمان بخریم تا مشکل مالی باشگاه حل شود تا با وکیل ممدوتال به توافق برسیم. فدراسیون فوتبال هم نگران بود که ما دیر فرجام خواهی کنیم به همین دلیل این نامه را به باشگاه پرسپولیس زد.

عضو کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وقتی در یک باشگاه بزرگی پرونده ها به امان خدا رها شوند این اتفاقات رخ می دهد. البته نژادفلاح هم پیش از طاهری به من دستور داده بود که حتما این پرونده ها را جدی بگیرم اما مهم پرونده های زمان ژوزه است که از همه دوره ها افتضاح تر است. زیرا دو میلیون یورو پول کمی نیست.

وی در خصوص اینکه پرونده ژوزه به کجا انجامیده گفت: قضات پرونده ژوزه انتخاب شده اند اما به خاطر اهمیت پرونده،زمان دقیق اعلام پرونده ژوزه مشخص نیست.

نجفی درباره اینکه پرونده ها علیه پرسپولیس چرا این قدر زیاد شده اند بیان داشت:ایرادی که در کل باشگاههای ایران وجود دارد این است که در فوتبال ایران جز افراد معدود؛کسی به دانش حقوقی بین الملل ورزشی آشنایی ندارد.شاید این را کسی نداند که پرونده باشگاه استقلال از پرسپولیس خیلی سنگین تر است که به زودی صدایش در می آید.