تیم فوتبال النصر عربستان فردا (سه‌شنبه) آزمایش سختی را مقابل پرسپولیس خواهد داشت، دیداری که در استادیوم ملک فهد ریاض در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمان آسیا برگزار می‌شود.

النصر امیدوار است در این بازی اولین پیروزی خود را به دست بیاورد تا تعقیب پرسپولیس صدرنشین این گروه را همچنان ادامه دهد. از سوی دیگر پرسپولیس به دنبال سومین پیروزی پیاپی در این بازی است تا صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده یا حداقل با یک امتیاز از این بازی به ایران برگردد.

خورخه داسیلوا سرمربی اوروگوئه‌ای تیم النصر در این بازی به دنبال 3 امتیاز است تا تیمش بتواند در مرحله حذفی حاضر شود و به همین دلیل النصر بازی را از ابتدا هجومی آغاز خواهد کرد تا با زدن یک گل برنامه‌های پرسپولیس را از همان آغاز بر هم زده بازیکنان این تیم نیز برای ادامه بازی روحیه دوچندانی کسب کنند، هرچند که این تیم ابراهیم غالب و خالد الغامدی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در ترکیب خود ندارد.

در مقابل پرسپولیس در این گروه با 6 امتیاز در صدر است و در پی کسب پیروزی سوم یا حداقل مساوی در این دیدار است تا بدون شکست بتواند نصف راه صعود به مرحله حذفی را قطعی کند.

در این مسابقه حمید درخشان سرمربی پرسپولیس با توجه به قدرت فنی حریف به دنبال اجرای شیوه دفاعی و اجرای ضد حملات است تا در یکی از این ضدحملات بتواند تیمش به گل برسد که در این صورت کار حریف برای ادامه بازی سخت خواهد شد. همچنین بارزترین بازیکنان پرسپولیس که در لیگ ایران در جایگاه نهم است می‌توان به سوشا مکانی،‌ بنگر، نوری،‌ حاتمی، نورالهی و اومانیا و گابریل اشاره کرد.

خبرگزاری فرانسه در پایان ضمن اشاره به تاریخچه دیدار النصر و تیم‌های ایرانی از جمله سایپا و استقلال نوشته است این تیم در 5 بازی آخر خود با تیم‌های ایرانی صاحب دو شکست، دو پیروزی و یک مساوی شده است.

بازی فردای النصر ششمین تقابل این تیم با تیم‌های ایرانی و دومین مقابله صعودی‌ها با پرسپولیس است. این تیم در سال 1997 موفق شده بود در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیایی در سال 1997 با نتیجه 3 بر 2 پرسپولیس را شکست داد.