به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و تا زمانی که اشتباه و تازمانی که انسان قضاوت می‌کنند، اشتباهات در داوری هم وجود دارد و نمی‌توان منکر آن شد قضاوت داوران در برخی دیدارهای لیگ تأثیرگذار بوده و نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

در چند سال اخیر همواره شاهد هستیم که کمیته داوران برای بازی‌های سپاهان مقابل حریفان خود در لیگ برتر فوتبال از بهترین داوران و کمک داوران خود استفاده کرده است و همواره تأثیرگذارترین اشتباهات هم به سود تیم سپاهان اصفهان است و کمیته داوران و مسئولان اصفهانی فوتبال هنوز دلیل آن را نمی‌دانند.

با نگاه به دیدارهای گذشته لیگ برتر مشخص می‌شود که کمیته داوران فدراسیون فوتبال با جابه‌جایی‌های متعدد خود در چیدمان داوران بازی‌های سپاهان سعی دارند اشتباهات داوران را در بازی سپاهان مقابل حریفان را کم کند، هدفی که هنوز به آن نرسیده است و سپاهان با این روند حالا حالاها قهرمان خواهد بود.

کمیته داوران فوتبال در فصل 92 – 91 با استفاده از 20 داور که البرز حاجی‌پور و یدالله جهانبازی با 3 قضاوت و فصل 93 – 92 با استفاده از 16 داور که اکبریان و فغانی با 3 قضاوت بهترین تغییرات در چیدمان داوری برای یک تیم در یک فصل را داشته است و این نشان دهنده آن است که کمیته داوران به دنبال راه حلی برای پایان دادن به اشتباهات تأثیرگذار داوران است.