پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- ‌تیم فوتبال سایپا در فصل جاری لیگ‌برتر با خرید چند بازیکن نامدار مثل جواد نکونام، غلامرضا رضایی و رضا نوروزی و حفظ شاکله اصلی فصل گذشته، خود را در حد یک مدعی مطرح کرده است. شاگردان مجید جلالی در هفته سوم با درخشش غلامرضا رضایی، پدیده را شکست دادند و با ٧ امتیاز بر رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ‌برتر تکیه زدند.

روز من بود

غلامرضا رضایی که دو گل تیمش را در بازی اخیر به ثمر رساند و بهترین گلزن هفته سوم لیگ‌برتر لقب گرفت، درباره شرایط بازی می‌گوید: «واقعیت این است که بازی بسیار سختی داشتیم. تیم پدیده با وجود این‌که گل زودهنگامی را دریافت کرد اما عالی بازی کرد و ما را تحت فشار قرار داد. خوشبختانه با نکاتی که کادرفنی گوشزد کرده بود و با همت بازیکنان توانستیم ٣ امتیاز را به‌دست آوریم. فکر می‌کنم روز، روز من بود و شاید اگر باز هم موقعیت داشتم، گل‌های بیشتری می‌زدم چون هرچه زدم وارد دروازه شد. با این حال این دو گل حاصل زحمات بچه‌ها بود و بیشتر از گل‌هایی که به ثمر رساندم، بابت موفقیت سایپا خوشحالم.»

سایپا مدعی قهرمانی است

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به قدرت تیم سایپا در فصل جدید اشاره می‌کند: ‌«امسال تیم سایپا بدون سر و صدا نفرات خوبی را به خدمت گرفته و واقعا بازیکنان قدرتمندی را در اختیار داریم. تیم ما صد‌درصد مدعی قهرمانی است اما بهتر است این صحبت‌ها را برای بعد بگذاریم چون از حالا زود است درباره قهرمانی و پایان لیگ حرف بزنیم. امیدوارم همین روند موفقیت‌آمیز را ادامه دهیم و بتوانیم بار دیگر سایپا را در فوتبال ایران صاحب رتبه‌ای درخور کنیم.»

کارنامه خوب جلالی

ایستادگی مقابل انتقادهایی که از نوع مربیگری مجید جلالی می‌شود، سوژه ادامه حرف‌های رضایی است: «همیشه درباره جلالی حرف زیاد زده شده اما چیزی که مشخص است او کارنامه‌ای قابل اعتنا در فوتبال ایران دارد. ان‌شاءالله امسال هم با کسب مقامی خوب جواب منتقدانش را بار دیگر خواهد داد.»

بازگشت به تیم‌ملی

مهاجم تیم سایپا صحبت‌های خود را با بیان انگیزه‌اش برای پوشیدن پیراهن تیم‌ملی فوتبال به پایان می‌برد:  «مدت زیادی در تیم‌ملی حضور داشتم اما بنا به دلایلی که کادرفنی تیم‌ملی آن را می‌داند، خط خوردم. انگیزه زیادی دارم تا بتوانم دوباره نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنم. تلاش خودم را می‌کنم و امیدوارم بازی‌هایم توسط کادرفنی دیده شود. فکر می‌کنم در سال‌های گذشته توانایی‌هایم را نشان داده‌ام و امسال باید بتوانم روند خوبم را حفظ کنم تا به اهدافم برسم.»