به گزارش پارس به نقل از گل، وحید طالب لو چند روز پیش قراردادش را با باشگاه راه آهن فسخ کرد و حضور میرزاپور در تمرین دیروز این تیم باعث شد این طور به نظر برسد که قرار است او جایگزین طالب لو شود.

ابراهیم میرزاپور درخصوص حضورش در تمرینات تیم فوتبال راه آهن سورینت توضیحاتی داد: « من به علت اینکه مدتی از تمرینات به دور بودم از آقای ابراهیم زاده درخواست کردم تا در تمرینات این تیم حاضر شوم او هم به من لطف کرد و این اجازه را داد تا شرایط بدن خود را آماده نگه دارم. »

دروازه بان اسبق تیم ملی درباره سوالی مبنی بر اینکه قرار است با این تیم قرارداد ببندد؟ چنین پاسخ داد: » خیر، با این تیم تمرین می کنم تا آمادگی خود را حفظ کنم. من ابتدا فصل به سایپا پیوستم که متاسفانه شرایطی پپش آمد و نمی توانستم به همکاری خود با این تیم ادامه دهم پس از آن هم تیم ها لیست خود را بسته بودند و شراط نبود که به لیگ برتر بروم البته از لیگ دسته اول پشنهاد داشتم اما دوست نداشتم در آن لیگ بازی کنم، سال گذشته هم در لیگ یک بازی می کردم و می خواستم امسال در لیگ برتر بازی کنم. »

او که قصد خداحافظی ندارد، مدتی است از سطح اول فوتبال ایران دور شده و خودش دلیلش را این طور می گوید: » متاسفانه پس از جام جهانی مصدومیت ها گریبانگر من شد که اذیتم کرد البته چند انتخاب بد هم داشتم که در این زمینه ب ی تاثیر نبود. یکی از آن اشتباهات این بود که پشنهاد ۴،۵ سال گذشته قلعه نویی برا حضور در استقلال را نپذیرفتم و به سایپا رفتم. به هر حال زمان که بازیکن جلو چشم باشد شرایطش فرق ممی کند. فعلا تمرینات خود را انجام می دهم شرایط بدن خوب دارم هچ کس فکر نمی کرد شرایطم اینگونه باشد. »