به گزارش پارس کاشانی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: اگر می خواهیم که پرسپولیس با برانکو نتیجه بگیرد باید همه امکانات را برای او مهیا کنیم.

پرسپولیس باید 30 بازی دوستانه بکند

پرسپولیس تیم بزرگی است و طبیعی هم هست که توقع از این تیم زیاد باشد ولی این دلیل نمی شود که ما نکات مثبت تیم را در این دو هفته فراموش کنیم. برانکو یک تیم جوان را راهی رقابتها کرده است تیمی که به عقیده من نیاز به 9 ماه زمان و انجام 30 بازی برای هماهنگی دارد تا بازیکنها به شناخت لازم برسند. این جوانان می توانند آینده پرسپولیس باشند. اینکه ما از برانکو در هفته اول نتیجه بخواهیم مستلزم این است که همه امکانات را برای او فراهم کرده باشیم. البته آقای طاهری تلاش فراوانی برای گرفتن اسپانسر می کند.

همه پرسپولیسی ها به کمک باشگاه بیایند

همه پرسپولیسی ها باید بدانند که شرایط ما با سپاهان و ذوب آهن فرق می کند. آنها باشگاههایی هستند با بودجه ای مشخص . ولی پرسپولیس مثل کسی است که باید به مسافرت برود ولی نمی داند که آیا در جیبش پول هست یا نه؟! انتقاد کردن کار ساده ای است ولی باید انتقاد همراه با سازندگی باشد تا جواب دهد. تیم ما جوان است باید بدانیم که وقتی پرسپولیس نتیجه می گیرد که از اول همه امکاناتش مهیا باشد نباید فراموش کنیم که در دو سال اخیر پرسپولیس چه بحران هایی را پشت سر گذاشته است. من از عوام و خواص درخواست می کنم که به کمک باشگاه بیایند. در مورد مسایل فنی شما مطمئن باشید که کادر فنی و دستیارهای ایرانی برانکو به آنها رسیدگی می کنند.

30 سال است که می گویم پرسپولیس باید باشگاه شود

من 30 سال است که می گویم پرسپولیس باید باشگاه شود. در حال حاضر تیم است ولی اگر تبدیل به باشگاه شود می تواند از پیشکسوتهایی که سالها وقت گذاشتند و تجربه بالایی دارند، بهره ببرد ولی حالا که ما تیم هستیم استفاده از سرمایه های باشگاه هم محدود است. زمانی من در شاهین بودم و موفق شدم فاز اول باشگاه شدن را در آنجا کلید برنم و حالا باشگاه صاحب تشکیلات، سالن غداخوری، استخر و پارکینگ و امکانات است ولی می بینیم که متاسفانه پرسپولیس حتی یک سالن کنفرانس ندارد که از خبرنگارها استقبال کند و آنها معمولا دوربین به دست در خیابان جلوی باشگاه هستند. استقلال هم همین شرایط را دارد و متاسفانه تا روزی که این دو تیم که هویت تیم ملی هستند چنین شرایطی داشته باشند  متاسفانه فوتبال ما و تیم ملی از آن صلابت لازم برخوردار نیست. آنچه که ما را از تیمهای سطح اول دنیا متمایز می کند همین است که ما بر خلاف رئال و بارسلونا باشگاه نیستیم. استقلال و پرسپولیس با این همه افتخارات یک موزه ندارند که بتوانند در آن افتخاراتشان را به علاقندان نشان دهند. در حالی که همه جای دنیا موزه تیم ها خودش منبع در آمد است.

به جای انتقاد با پرسپولیس تعامل کنید

اینکه پرسپولیس در هوای گرم و شرجی اهواز نتیجه را واگذار کرده که دلیل نمی شود که کل کار آقای برانکو را زیر سوال ببریم. او مربی خوبی است و قطعا می تواند با تجربه و درایتی که دارد به پرسپولیس کمک کند. بهتر است که به جای اینکه دائم از همه چیز انتقاد کنیم و فقط نیمه خالی را ببینیم کمی به فکر تعامل با پرسپولیس باشیم. امیدوارم که هر چه زودتر استقلال و پرسپولیس باشگاه شوند تا بتوانند در آن کارهای فرهنگی و ورزشی انجام دهند و ما هم شاهد شکوفایی آنها باشیم.