به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیشما که توانسته بودید فولاد را در گرمای اهواز زمینگیر کنید، چرا در خانه مغلوب سایپا شدید؟

اگر ما موفق می‌شدیم سایپا را شکست بدهیم هم همین حرف را می‌زدم. در کلاس‌های حرفه‌ای‌ مربیگری تدریس می‌شود و علم فوتبال هم می‌گوید یک تیم برای هماهنگی 100 جلسه تمرین نیاز دارد. ما چقدر وقت داشتیم؟ یک‌شبه که نمی‌شود معجزه کرد. این تیم به زمان نیاز دارد.

پس از بازی گفتید که تیم شما نیاز به تقویت دارد؛ درست است؟

بله، در یکی،‌ دو پست نیاز به تقویت داریم و باید هر چه زودتر برای جذب دو بازیکن خارجی باکیفیت اقدام کنیم.

بی‌تعارف از عملکرد تیم خودتان رضایت دارید؟

از نظر فوتبالی ما خوب بازی کردیم اما همان‌طور که اشاره کردم تیم ما به زمان نیاز دارد تا هماهنگ‌تر شود البته از عملکرد دو، سه بازیکن باتجربه خودم رضایت ندارم چون انتظار من از آنها بالاست.

البته جوان‌ترهایی مثل میلاد و مهرداد محمدی خوب ظاهر شدند؛ درست است؟

نه تنها این دو بلکه همان‌طور که عرض کردم جوانان دیگر ما هم خوب کار کردند؛ باتجربه‌ها هم زحمت خود راکشیدند ولی توقع من از بزرگ‌ترهای راه‌آهن بالاست.

جواد نکونام را چطور دیدید؟

انصافاً ما به تجربه جواد نکونام و سایر باتجربه‌های سایپا باختیم البته جا دارد به تیم سایپا تبریک بگویم اما فرق یکی مثل جواد نکونام یا میلاد میداودی با دیگران همین است.

از عملکرد دروازه‌بان خود رضایت دارید؟

ایگور ننزیچ روی هیچ‌یک از گل‌های خورده ما تقصیر نداشت. به نظرم روی یکی، دو اشتباه فردی و غافلگیری گل خوردیم. افسوس من این است که قبل از ضربه کرنر مسعود ابراهیم‌زاده، به بچه‌ها گفتم مراقب ضربه سر جواد نکونام باشند ولی غفلت کردیم و...

تعویض سیامک کوهنورد و امین منوچهری هم برای برخی خبرنگاران سؤال ایجاد کرد.

اساساً طرح این سؤال اشتباه است. هر مربی حق دارد بر اساس تفکرات تاکتیکی خود تصمیم بگیرد و تعویض کند البته من رو به دوربین 90 یکسری توضیحات را دادم ولی اصولاً جواب دادن به پرسش‌های این‌چنینی درست نیست.

البته شما پس از بازی گفتید که هر بازیکنی راه برود، تعویض می‌شود. منظورتان همین دو تعویض راه‌آهن بود؟

فرقی نمی‌کند. برای من بازیکنی مهم است که بجنگد، بدود و سرش را جلوی توپ بگذارد. در تیم راه‌آهن بازیکن تنبل جایی ندارد و این مسئله را از طریق روزنامه شما اعلام می‌کنم تا همه بچه‌ها هم بدانند.

هفته آینده در تبریز باید به مصاف تراکتورسازی بروید. فکر نمی‌کنید کارتان مقابل این حریف در ورزشگاه یادگار امام(ره) سخت‌تر باشد؟

همه فکر می‌کردند ما جلوی فولاد خوزستان هم 6 تا بخوریم! فولاد یک تیم مدعی قهرمانی است و حتی جالب است بدانید یکی از دست‌اندرکاران باشگاه خوزستانی پس از بازی جلوی رختکن ما مرا بوسید و بابت بازی بچه‌ها تبریک گفت؛ بنابراین نباید پیشداوری کرد. ما شکست مقابل سایپا را فراموش کرده و با روحیه دیگری به تبریز می‌رویم.

راستی از نحوه قضاوت حمید حاج‌ملک در بازی با سایپا نگفتید.

داوری کوچک‌ترین مشکلی نداشت و در تمام صحنه‌ها حضور داشت. به نظرم هر دو تیم از نحوه قضاوت آقای حاج‌ملک رضایت داشتند و همین برای عادلانه سوت زدن داور کافی است.