به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، در پی حملات فراوانی که در ماه‌های اخیر علیه امتیاز میزبانی جام جهانی 2022 قطر شده است، رسانه‌های این کشور دست به کار شدند و نظر برخی از افراد صاحب نام را در رابطه با این رخداد پر مخاطب پرسیده‌اند که آن‌چه در زیر می‌آید، اظهاراتی از آنخل دی‌ماریا و جان‌فرانکو زولا در این خصوص است:

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی خط میانی پاری‌سن‌ژرمن که در هفته پیش به مدت چهار روز در دوحه بود، در گفت‌وگویی اظهار داشت: قطر بهترین گزینه برای میزبانی جام جهانی خواهد بود. ما به یک میزبان جدید با آب و هوا و اقلیم جدید برای برگزاری مسابقه مهمی چون جام جهانی نیاز داریم. از وقتی که به قطر آمده‌ام، مدام در شگفت هستم که چه امکانات ورزشی و رفاهی فراوانی در این قسمت از دنیا وجود دارد، همچون آن‌چه این‌جا است در جاهای دیگر دنیا یافت نمی‌شود. امیدوارم من هم در 2022 بتوانم بازی کنم زیرا به مانند ورود به یک رویا است.

جان فرانکو زولا هم از سویی در یک نشست خبری اظهار داشت: این‌که مسابقات پرهوادار جام جهانی در یک ناحیه بسیار قدرتمند و متفاوت از دنیا برگزار شود، موجب می‌گردد که قسمتی از جهان را که بسیاری از مردم دنیا از آن غافل اند شناخته شود. شگفتی این رقابت‌ها بالاخص که در زمستان برگزار می‌شود کامل‌تر می‌شود. بی‌گمان این بهترین دوره جام جهانی خواهد بود.