به گزارش پارس به نقل از تسنیم مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان با اشاره به میزبانی قطر در مسابقات آسیایی گفت: آنها با این نوع میزبانی در جام جهانی 2022 باید آدم از اروپا اجرا کنند.

حسن بابک در خصوص نتایج روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اظهار داشت: طلای رامین طاهری بسیار ناب بود و اینکه یک جوان چنین عنوانی را در بین بزرگان آسیا دشت کند خیلی خوب است. امیدوارم او موفقیت‌های بزرگتری به دست آورد.

وی افزود: در وزن 85 کیلوگرم شانس کسب طلا را داشتیم اما عابدین‌زاده بدشانسی آورد. او در حالی که کشتی‌های خوبی گرفته بود با مصدومیت از رسیدن به فینال باز ماند. کشتی‌گیر ازبک کشتی‌گیر خوبی است که عابدین‌زاده او را شکست داده بود و اگر مصدوم نمی‌شد می‌توانست راهی فینال شود.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: کشتی حاجی‌پور بهتر از این نیست و او همیشه اینگونه فراز و نشیب دارد. او گاهی قهرمان جهان و المپیک را با قدرت شکست می‌دهد و گاهی نیز اینگونه برابر یک حریف ناشناس شکست می‌خورد. توقع کشتی بهتری از او داشتیم اما ناامیدمان کرد.

بابک با اشاره به برگزاری نامناسب مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: فاصله سالن و محل اسکان تیم‌ها بسیار زیاد است و متاسفانه قطری‌ها در کار اجرایی ضعیف هستند. اینجا مثل ایران نیست که در سال چندین رویداد را برگزار کنند. به نظر من قطری‌ها برای جام جهانی فوتبال سال 2022 نیز با مشکل مواجه خواهند شد و احتمالا باید افرادی را از اروپا برای برگزاری به کشورشان بیاورند. مدیریت قطری‌ها ضعیف است و از عهده این کار برنمی‌آیند.

وی ادامه داد: متاسفانه یک کشتی‌گیر  ما حذف شده و این کارمان را برای قهرمانی سخت می‌کند اما تلاش خود را انجام می‌دهیم. در مسابقات امسال همه تیم‌ها با بهترین‌های خود راهی مسابقات شده‌اند و کشتی‌گیری از آسیا جا نمانده که در قطر نباشد.