به گزارش پارس به نقل از فارسیحیی گل‌محمدی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ برتر در نشست خبری، گفت: بازی خیلی خوبی بود. بازی تاکتیکی و فیزیکی را دیدیم هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز بودند. حق ما باخت نبود و اگر بهتر از موقعیت استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده شویم. متاسفانه برخی مسائل گریبان گیر ما شد که قابل پیش بینی بود.

وی افزود: شاید نتوان در این مورد صحبت کرد. اتفاقات عجیبی در این 2 بازی برایمان افتاده است. اگر صحبت کنیم کمیته اخلاق و انضباطی هست. امیدوارم باشگاه از حقش باید دفاع کند. از صحنه پنالتی ما خیلی راحت گذشتند. ارسال بازیکن ما را کرمی می‌خواست با دست بزند که توپ به دستش خورد.

وی افزود: اگر مشکل من هستم و به خاطر من این اتفاقات می‌افتد می‌روم. یک مربی جوان هستم از موقعی که کار کردم 20 بازیکن جوان به فوتبال ایران دادم. در سطح ملی بازیکن به فوتبال ایران دادم. عاشق فوتبال و کار کردن با جوانان هستم اما متاسفانه جوی برای ما به راه انداختند که باید دنبال راه نا صواب بروم. من را مجبور نکنید این کار را انجام دهم. خیلی راحت است که بخواهم از راهی وارد شوم که ناصواب باشد.

سرمربی ذوب آهن در ادامه تأکید کرد: این جوها خوب نیست اگر مشکل من هستم می‌روم. دوست ندارم حق ذوب آهن ضایع شود. خیلی خوب بازی می‌کنیم اما متاسفانه این اتفاقات می‌افتد.برخی مسائل جانبی باعث می‌شود انسان به حق خود نرسد. بنده تا یک خط قرمزهایی می‌توانم حرف بزنم وگرنه سر از کمیته اخلاق در می‌آورم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تازه در اول راه هستیم. 2 بازی و 2 شکست به دست آوردیم. تمرینات را ادامه می‌دهیم تا نتایج را جبران کنیم. وضعیت ما سال قبل بدتر بود. شک نکنید ذوب آهن بهتر خواهد شد.

گل‌محمدی یادآور شد: هفته قبل صحبت خاصی نکردم و کسی را مورد اتهام قرار ندادم. مسئله کاملا واضح است شما بازی سال قبل ما مقابل استقلال را نگاه کنید در اینصورت قشنگ متوجه حرفم می‌شوید. سوالم این است که چرا در این وضعیت تورج حق‌وردی را به عنوان داور بازی ما انتخاب کردند.همین یک سوال را جواب بدهند. دوستان لطف کردند و ما را 5 میلیون جریمه کردند.

وی افزود: در صحنه مشکوک به پنالتی کمک داور باید به داور کمک می‌کرد. کمک داور اول خیلی ضعیف ظاهر شد. او برای اوت دستی پرچم زد. در 5 متری کمک داور قرار داشتم و او تمرکز لازم را نداشت.

سرمربی ذوب آهن تأکید کرد: ناراحت ذوب آهن هستم اگر از این تیم بروم جای دیگری مشغول به کار می‌شودم اما نباید حق و حقوق این تیم به راحتی ضایع شود.

وی در مورد شرایط حسن‌زاده، گفت: این بازیکن امسال از لحاظ عصبی خیلی بهتر شده است او قبلا خیلی عصبانی می‌شد. به هرحال باید در ترکیب ثبات داشته باشیم و نمی‌توانیم خیلی تغییرات بدهیم ما 45 بازی داریم و باید از همه بازیکنان چه آنهایی که روی نیمکت هستند و چه سایر بازیکنان در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم.