به گزارش پارس به نقل از فارس منصور قنبرزاده در خصوص شایعه مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما هیچ‌گاه درباره شایعات حرف نمی‌زنیم به هر حال علیرضا منصوریان با نفت تهران قرارداد رسمی دارد و برای ادامه کار با هم صحبت کردیم و حتی او بازیکنان برای تقویت تیم خواسته تا به نفت اضافه شوند و از امروز کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت به صورت رسمی با دعوت از بازیکنان کارش را آغاز می‌کند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اظهارات رئیس کمیته نقل و انتقالات این باشگاه که گفته بود از مسئولان باشگاه استقلال به فیفا شکایت خواهند کرد و آیا اینکه فیفا به مسائل داخلی فدراسیون‌ها دخالت می‌کند یا نه اظهار د اشت: خود آل اسحاق به من گفت که من  این حرف را نزده‌ام و البته موضوع خاصی هم نیست که بخواهیم شکایت کنیم. ما گزینه دیگری برای هدایت نفت نداریم اما بهتر بود مسئولان باشگاه استقلال اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کردند و تماسی با ما می‌گرفتند البته که تا الان چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: ما دو باشگاه تهرانی هستیم و می‌شد خیلی راحت‌تر با همدیگر در این باره صحبت کنیم اما نباید منصوریان را در دو راهی قرار می‌دادم ، به هر حال اتخاذ هر تصمیمی راه قانونی دارد و همان طور که ما خیلی راحت با منصوریان صحبت کردیم بهتر بود استقلالی‌ها هم اگر حرفی دارند به جای درست شدن شایعه با خود ما صحبت می‌کردند و نماینده‌شان را برای مذاکره با ما می‌فرستادند و این مسائل جزو حداقل‌های فوتبال حرفه‌ای است. حتی در فوتبال محلات تهران هم وقتی می‌خواهند یک بازیکن جابه جا کنند قبلش مذاکره صورت می‌گیرد و این اخلاقیات در فوتبال محلات هم رعایت می‌شود. اما به راه انداختن این شایعات برای مربی اخلاق مداری مثل منصوریان اصلا خوب نیست.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که اگر استقلالی‌ها نماینده‌ای برای مذاکره رسمی در خصوص جذب منصوریان به باشگاه نفت بفرستند موضع این باشگاه چه خواهد بود اظهار داشت: اگر استقلالی‌ها تماس بگیرند و یا نماینده‌ای بفرستند با آنها مذاکره می‌کنیم چرا که ما یک کمیته نقل و انتقالات داریم که برای جذب و کنار گذاشتن بازیکنان هم این کمیته فعالیت می‌کند و اگر جز این باشد که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. به هر حال این مسائل در قوانین فیفا هم هست و این مسائل خیلی روشن و شفاف عنوان شده و نباید در زمانی‌که قرار است لیگ برتر پانزدهم برگزار شود این حرفها مطرح شود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه برنامه منصوریان برای نفت تهران در لیگ برتر پانزدهم چیست افزود: برنامه‌ای که منصوریان به ما داده در چند فاز است که فاز اول آن جذب بازیکن به حساب می‌آید که این مسئله قرار است تا آخر هفته نهایی شود و قرار است امروز با 4 الی 5 بازیکن برای تمدید قرارداد مذاکره کنیم و سپس بحث شروع تمرینات پس از جذب بازیکن انجام خواهد شد و قطعا اردو هم در پیش خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شایعه حضور مجتبی حسینی دستیار یحیی گل‌محمدی در تیم‌های پرسپولیس، نفت تهران و ذوب آهن به جای علیرضا منصوریان در تیم نفت صحت دارد یا نه گفت: خودتان هم می‌گویید شایعه! ما هیچ‌گاه وقتمان را برای شایعات صرف نمی‌کنیم.

قنبرزاده درباره اینکه اگر به هر دلیلی منصوریان از نفت تهران جدا شود گزینه بعدی این باشگاه چه مربی خواهد بود اظهار داشت: ما به جای منصوریان گزینه داریم و این گزینه ما هم ایرانی است و نام آن علیرضا منصوریان است! همان طور که گفتم منصوریان با ما قرارداد دارد و به نظرم بحث حضور او در استقلال بیشتر مانور تبلیغاتی است و این مسائل بازی کردن با شخصیت منصوریان است اگر استقلالی‌ها واقعاً  منصوریان را می‌خواستند به صورت رسمی با خود ما وارد مذاکره می‌شدند اما همه می‌دانند که از یک هفته پیش از فینال جام حذفی با صحبت‌هایی که با منصوریان انجام شد و شایعه حضور او در استقلال تمرکز این مربی را به هم زدند و بعید می‌دانم که استقلالی‌ها از قوانین بی اطلاع باشند.

وی در پایان افزود: اگر واقعا استقلالی‌ها منصوریان را می‌خواستند حداقل یک مذاکره 5 دقیقه‌ای با ما می‌کردند اما بازی کردن با اسم منصوریان و هواداران بزرگ استقلال اصلا خوب نیست هر چند که من به دلیل حفظ حرمت برخی مسائل بیشتر از این مسائل را باز نمی‌کنم.